Den 8 augusti beställde jag 2 fläktar och 2 RAM-minnen från https://www.webhallen.com , Den 10 augusti så står det på länken jag fått att varorna är skickade till mig... Än idag så har jag inte fått nånting. För 2 dagar sedan ringde jag dem för att fråga varför det dröjde, då sa de att de inte skickat nånting för att de inte hade några sådana minnen inne på lager, och så sa de att de skullle få in det snart och skicka direkt då.
Vad jag kan se på deras sida så uppfattar jag att det skulle ta 1-3 dagar innan jag skulle få mina varor. jag kan också tillägga att Det stod på deras sida att de hade minnena inne när jag gjorde min beställning.
Borde kanske skrivit rubriken som borde jag kräva Rabatt lr ersättning av något slag?
Har ytterligare en sak att tillägga, under min beställning fick jag välja hur de skulle skicka varorna... då valde jag "Skicka i ett paket (om möjligt)"... Jag uppfattar det som att de då borde skicka fläktarna direkt och minnena senare eftersom minnena inte va i lager!!! Rätt lr fel?
Har ytterligare en sak att tillägga, under min beställning fick jag välja hur de skulle skicka varorna... då valde jag "Skicka i ett paket (om möjligt)"... Jag uppfattar det som att de då borde skicka fläktarna direkt och minnena senare eftersom minnena inte va i lager!!! Rätt lr fel?
Detta tolkar jag som att de väntar med att skicka varorna tills allt finns i lager. (Om möjligt) står väl för att det ibland inte är möjligt att klämma ihop allt i ett paket. Du kanske beställer 14 datorer på en gång, och då blir paketet alldeles för stort.
Det du skulle kunna göra är ju att ringa dem och vänligen förklara att du tycker att det hade varit bra om de hade hört av sig om förseningen. Därefter kan du ju höra dig för om de tycker att en mindre ekonomisk kompensation kan vara på sin plats eller inte.
260 ms totalt · 4 externa anrop · v20260731065814-full.6fe65c25