Svårt att gå på direkt. Kontakta ditt näringslivsombud om du har en sådan i kommunen.
Det är bäst att presentera det hela för någon som i sin tur kan göra en sund förfrågan.
Ta reda på olika investmentbolag och deras möjligheter. Antar att det är kapital som du är ute efter eller är det en idé som passar ett speciellt företag?
Det passar många företag. Det är en bransh med mycket hokus-pokus. Samtliga företag berörs.
solbulle
Eftersom det var inget speciellt tidigare. Men allt efter som jag har vässat tekniken har produkten utvecklats till att bli rätt grym.
Jag har inga referenser i den bemärkelsen att jag inte vet om det jag gör är bra eller om det bara är jag som tycker så. Men nu har "kvalificerade personer i min bekantskapskrets", oberoende av varandra, sagt till mig att "gå vidare"...
Funderar på att stänga hemsidan. Vet ej.
Funderar också på att göra en pressrelease och hoppas på ökat intresse från omvärlden på det viset.
Ja.... att beskriva och sälja det jag gör är inte min paradgren!
OK, det är nya bud nu. Jag skrev en pressrelease i morse som jag har fått positiv respons på från mina kollegor.
Jag tänkte skicka den till lokaltidningarna men även Computer Sweden och Ny Teknik. Finns det fler IT tidningar som kan tänkas vara intressanta att skicka pressreleaser till? Datormagasin...?
Det är möjligt att jag kontaktar någon fet drake senare... men det får bli ett senare projekt!