webForumDet fria alternativet

Skandiabanken

Företagande

7 svar · 991 visningar · startad av meza

Medlem sedan dec. 2004450 inlägg
Frågan#1

Hej!

Någon som har erfarenhet av dem? De verkar helt okej faktiskt, fall man bortser från alla höga chefer och annat folk som gjort bort sig...

Någon som använder dem?

Medlem sedan juni 200032 967 inlägg

Jag använder Skandiabanken och är jättenöjd! Bra internettjänst, duktig kundtjänst, och allt är frid och fröjd.

Mvh

Medlem sedan nov. 200013 890 inlägg

Jag bytte från Nordea till Skandiabanken för drygt ett år sedan och jag är jättenöjd.
Jag måste säga att alla bankärenden blev mycket enklare via Skandiabanken
- Mycket bra support
- Enklare inloggning.
- Bättre ränta.
- Möjlighet att göra utlandsbetalningar via webbsidan.
...det är bara några av fördelarna jämfört med Nordea.

Dom blev dessutom bäst-i-test i InternetWorld nyligen.

Medlem sedan sep. 20005 700 inlägg

Håller med tidigare inlägg. Även jag gick från Nordea till Skandiabanken. Internetbanken har ett mycket bättre upplägg på Skandiabanken jämfört med Nordea. Det är lättare att navigera och hitta det man söker. Jag slipper dessutom skrapa kod för att logga in och skrapa ny kod för bankärendet osv.

Tummen upp för Skandiabanken!

Web-Tor skrev:

Dom blev dessutom bäst-i-test i InternetWorld nyligen.

Dessutom utsågs Skandiabanken till bästa Internetbank (för andra året i rad) förra året, av Cybercom.

Medlem sedan jan. 20011 213 inlägg

bäst, lätt!

Medlem sedan okt. 2001108 inlägg

Jag har haft planer på att byta till Skandiabanken från FSB och nu fick jag det bekräftat att Skandiabanek är en bra bank att byta till :)

Medlem sedan juli 200012 978 inlägg

Eftersom Skandiabanken inte kostar något initialt finns det ingen anledning att inte testa. Kör med Depå eller tar ut kort finns det avgifter.
Dom kommer snart att släppa in företag också.

Medlem sedan sep. 2004131 inlägg

Jag har haft Skandiabanken i 6-7 år och det har fungerat kanonbra för mig! Enkelt o smidigt och dessutom en av marknadens bästa räntor.

Bara o testa!

263 ms totalt · 4 externa anrop · v20260731065814-full.6fe65c25
131 ms — deklarationer (db)
0 ms — hämta statistik (cache)
129 ms — hämta tråd, inlägg och bilagor (db)
131 ms — ändringar (db)