webForumDet fria alternativet

FOREX

Företagande

24 svar · 537 visningar · startad av AndreasC · sida 2 av 2

Frågan, av AndreasC

Kom på ett sätt att göra åtminstonde lite pengar, och något man eventuellt skulle kunna göra ofta för att få pengar att bli mer för varje gång man gör det. Man börjar med att växla in svenska kronor till valfri valuta hos FOREX när kursen är låg och sedan växla tillbaka med kvitto (gratis) när kursen är hög. Dollarn är ju låg nu exempelvis men man vet ju i stort sett inte när det går upp igen och

Läs frågan i sin helhet →
Medlem sedan mars 20011 964 inlägg

Har spelat på Unibet en del men precis som du säger så är bollen sannerligen rund. Brukar inte gå med vinst precis, brukar bli minus allt som oftast.

Medlem sedan dec. 2004241 inlägg

AndreasC skrev:

Har spelat på Unibet en del men precis som du säger så är bollen sannerligen rund. Brukar inte gå med vinst precis, brukar bli minus allt som oftast.

jag har konto på unibet, expekt och tv3bet... jag gillar faktiskt expekt mest men har gett tv3bet en chans eftersom jag såg att dom har mycket utländsk handboll...

vill du ha hjälp med något så hojta till, kanske kan hjälpa dig...

ska du skaffa konto på expekt eller tv3bet så hör av dig

Medlem sedan maj 20018 027 inlägg

Valutaspekulation eller spel, hmm... vad är det för fel på fonder, aktier eller annat traditionellt sparande?

Medlem sedan mars 20011 964 inlägg

Avgifter + att aktier måste man ha 10 000-tals kronor i startkapital. Vem har det?

Medlem sedan feb. 20013 023 inlägg

Alla dina inlägg tyder på att du skall hålla dig borta från allt vad valutaspekulation heter. Ärligt talat saknar du grundläggande förståelse om hur avkastning och risk hänger ihop.

Därutöver har du köp- och säljkturser på valuta som är en saftig avgift. Att köpa valuta som dollar är generellt mindre riskfyllt än en aktie, men å andra sidan kan man minska risken genom att köpa flera olika aktier.

260 ms totalt · 4 externa anrop · v20260731065814-full.86ec41c2
123 ms — deklarationer (db)
0 ms — hämta statistik (cache)
129 ms — hämta tråd, inlägg och bilagor (db)
127 ms — ändringar (db)