webForumDet fria alternativet

ARN tvist mot www.webb-hotellet.com

Juridik

22 svar · 1 236 visningar · startad av Kvarner · sida 2 av 2

Frågan, av Kvarner

Idag fick jag veta av Allmäna Reklamationsnämnden (ARN) att jag vunnit tvisten mot www.webb-hotellet.com. Jag vill därför uppmana er att anmäla ert webbhotell om ni känner er lurade och fått en usel service. Vi får nu se om webb-hotellet.com kan rädda sitt anseende åtmindstånde lite genom att betala tillbaka den summan de är skyldiga eller om jag blir tvungen att ta ärendet vidare till tingsrä

Läs frågan i sin helhet →
Medlem sedan sep. 20056 inlägg

K@llen skrev:

Bra, då går du till:
https://snr3.bolagsverket.se/snrgate/default.jsp

Knappar in numret och kontrollerar vem som står bakom företaget. Då borde du också kunna söka rätt på lite kontaktuppgifter till vederbörande.

Jag har provat sökt men har inte fått napp :l organisationsnr; var ett personnummer, vet inte riktigt om man får skriva ut det här i forumet?

men jag har provat sökt på webb-hotell.com som företag men inte fått fram nått häller, kanske system fel hos bolagsverket?

det finns ett momsreg.nr också om det kan hjälpa?

Medlem sedan mars 20032 667 inlägg

Det är inget krav att registrera företaget/företagsnamnet hos bolagsverket. Ring istället skatteverket och hör vem som står bakom organisationsnumret. ;)

Medlem sedan juni 20019 024 inlägg

Hehe, med tanke på att företagsadressen går till ett bostadsområde så är det väl inget snack om att det är en enskild firma. Dessutom har jag två kompisar som bor cirkus 70 respektive 30 meter från adressen. ;)

256 ms totalt · 4 externa anrop · v20260731065814-full.6fe65c25
121 ms — deklarationer (db)
0 ms — hämta statistik (cache)
131 ms — hämta tråd, inlägg och bilagor (db)
122 ms — ändringar (db)