webForumDet fria alternativet

Canal+ utökar!

Medier & press

4 svar · 206 visningar · startad av Dryden

Medlem sedan aug. 200218 625 inlägg
Frågan#1

Canal+ utökar sitt kanalutbud, i och med lanseringen av Film1, Film2, C more film och Sport. Dessutom kommer det att kosta lika mycket som tidigare (219:-/mån), i alla fall för mig som har ComHem som operatör. Jag tror att det här kan bli riktigt bra, jag menar - mera film och framförallt mera sport! Mer av allt! :D :bire

Vad tror ni andra?

Medlem sedan juli 2000297 inlägg

Det hade varit trevligt om man hade haft canal + :(. Men jag får väl låta den här dumburken agera underhållningsmaskin ett tag till.

Medlem sedan juli 20021 523 inlägg

Hm, Viasat har 2 olika film kanaler * 3 . Sen har dom typ 4 sportkanaler eller vad det nu är... jo just det typ 4 ticket men 5 och 6 är något annat :p .. men cinema och 1000 spelar samma film men efter varandra tror jag.. Gör canal + det också ?

Medlem sedan aug. 200218 625 inlägg

Hittills har Canal+ visat filmerna på flera av kanalerna under en period, brukar väl vara en månad. Nu ser jag inte överdrivet mycket på film men det är ju klart vettigt att alltid kunna sätta sig i soffan och slappa vid minst sagt lite udda tider (som när vi hade tvättid en lördag klockan 7 och kunde slappa med film undertiden ;)).
Vad gäller Viasat så har de ju för mig ingen intressant sport förutom Champions Legaue varannan vecka.

Medlem sedan mars 20016 260 inlägg

Hur förhåller sig Canal Digital till Canal Digital Kabel TV, den 1 maj får jag nämligen CD Kabel TV inkopplat!

253 ms totalt · 4 externa anrop · v20260731065814-full.a51de22e
118 ms — deklarationer (db)
0 ms — hämta statistik (cache)
132 ms — hämta tråd, inlägg och bilagor (db)
117 ms — ändringar (db)