Självklart jag med, är ju i stort sett jägare ju!
Nån här som är där? Sitter där just nu och debatterar jaktens vara eller icke vara och eftersom jag är realist och har fötterna på jorden argumenterar jag för jakten :)
11 svar · 459 visningar · startad av His Divine Shadow
Nån här som är där? Sitter där just nu och debatterar jaktens vara eller icke vara och eftersom jag är realist och har fötterna på jorden argumenterar jag för jakten :)
Självklart jag med, är ju i stort sett jägare ju!
Lunarstorm :q
Tja, folk man känner så finns där så jag började använda det också...
Förstår inte hur man kan ha det som ett nöje.
muskot skrev:
Förstår inte hur man kan ha det som ett nöje.
Jag tycker inte heller att Lunarstorm är ett nöje :p
Användbart skulle jag säga, det är folk som jag känner i verkliga livet som är där.
Jag ser för och nackdelar i båda parterna.
Nickemannen skrev:
Jag ser för och nackdelar i båda parterna.
Jakten eller lunarstorm?
Jakt = ja
lunarstorm = nä, tveksamt.
Hej,
Undrar varför alla så fort det handlar om Lunarstorm börjar gnälla och använder smileystecken precis som om det vore självklart att sajten vore helt knäpp. Varför?
Faktum är att folk jag pratat med som gör sådana uttalanden inte ens varit medlemmar. Hur ska de då kunna veta?
Håller med om att Lunarstorm innehåller en hel del personer som definieras som "fjortisar", men den titeln har långt ifrån alla. Jag skickar meddelanden till många av mina gamla klasskompisar och andra vänner som jag aldrig skulle haft kontakt med annars.
Varför inte använda mail/ICQ/MSN?
Varför inte använda mail/ICQ/MSN?
Jovisst kan man göra det. Men s.k. gästböcker som finns på Lunarstorm tycker jag är en oerhört bra idé. Att man kan se andras diskussioner öppet.
Sedan tycker jag det är bra att ha allt samlat på ett ställe.