Utan att ha sett mer än ett halvt bidrag (innan Milan - Inter började på Canal+) så kan jag säga att "Nej, fel låt vann. Den låt som skulle vunnit var inte med och förmodligen inte heller skriven än.". ;)
Lite off-topic kanske, men jag tycker att det är skrämmande att i stort sätt ingen artist gör sina bidrag själv längre. Det gör ju att de inte blir anpassade till artisten, och bidraget blir sämre...
Utan att ha sett mer än ett halvt bidrag (innan Milan - Inter började på Canal+) så kan jag säga att "Nej, fel låt vann. Den låt som skulle vunnit var inte med och förmodligen inte heller skriven än.". ;)
Det har skrivits massor av låtar som hade förtjänat att vinna. Problemet är bara att de låtarna aldrig har varit med i tävlingen.
Det har skrivits massor av låtar som hade förtjänat att vinna. Problemet är bara att de låtarna aldrig har varit med i tävlingen.
Problemet är att låtskrivarna inte är bundisar med Bert Karlsson och heter G:son, Berghagen eller Ubeda i efternamn. Med ett väl klingande namn kan man få med vilken sörja som helst i den där orena tävlingsformen av så kallat konstutövande.