Flyttas från Foto & Film
För jag antar att det inte är de fototekniska aspekterna av filmerna du vill diskutera? ;)
4 svar · 227 visningar · startad av SimonG
Någon som skall se några filmer och i så fall vilka? Någon som har några tips att dela med sig av?
Jag själv har köpt biljetter till följande filmer;
Ville även gärna se Fyra nyanser av brunt men tiderna den gick passade mig inte tyvärr.
Någon som har sett någon av filmerna?
Flyttas från Foto & Film
För jag antar att det inte är de fototekniska aspekterna av filmerna du vill diskutera? ;)
Vadå "Göteborg film festival" - e de film lr festival, lr bara göteborgsk humor"?
- Självklart alla vi här, levande i den moderna IT-tiden sett allt det du tänkt att se - därför gäspar vi uttråkat och väntar på något nytt... Har du själv några förslag på hur vi skulle kunna ha sett dem?
SugarDaddy >> Festivalen heter så, vet inte om det e nån taskig göteborgshumur i den tyvärr :/ :)
Självklart alla vi här, levande i den moderna IT-tiden sett allt det du tänkt att se - därför gäspar vi uttråkat och väntar på något nytt... Har du själv några förslag på hur vi skulle kunna ha sett dem?
? Vad är ditt problem?
"21 grams" har gått på bio i ex. usa ett tag och även visats på en heldel andra filmfestivaler runt om i världen.
"Scratch" (Bagland) har gått på bio i Danmark sedan hösten 03.
"Just bea" Har inte haft biopremiär i varken norge eller sverige än ser jag. Men bara för det kan man väll ha något tips om den? Regisören som bland annat har gjort Elling borde i vilkt fall blivit lite uppmärsammad med en ny film.
Så vad kommer din spydighet ifrån? Har du inget vettigt att säga så knip igen.
Mr. N >> Det stämmer det :)