webForumDet fria alternativet

Göteborg film festival

Film & TV

4 svar · 227 visningar · startad av SimonG

Medlem sedan maj 2000444 inlägg
Frågan#1

Någon som skall se några filmer och i så fall vilka? Någon som har några tips att dela med sig av?

Jag själv har köpt biljetter till följande filmer;

Ville även gärna se Fyra nyanser av brunt men tiderna den gick passade mig inte tyvärr.

Någon som har sett någon av filmerna?

Medlem sedan sep. 20025 506 inlägg

Flyttas från Foto & Film

För jag antar att det inte är de fototekniska aspekterna av filmerna du vill diskutera? ;)

Medlem sedan apr. 20021 155 inlägg

Vadå "Göteborg film festival" - e de film lr festival, lr bara göteborgsk humor"?
- Självklart alla vi här, levande i den moderna IT-tiden sett allt det du tänkt att se - därför gäspar vi uttråkat och väntar på något nytt... Har du själv några förslag på hur vi skulle kunna ha sett dem?

SugarDaddy >> Festivalen heter så, vet inte om det e nån taskig göteborgshumur i den tyvärr :/ :)

Självklart alla vi här, levande i den moderna IT-tiden sett allt det du tänkt att se - därför gäspar vi uttråkat och väntar på något nytt... Har du själv några förslag på hur vi skulle kunna ha sett dem?

? Vad är ditt problem?

"21 grams" har gått på bio i ex. usa ett tag och även visats på en heldel andra filmfestivaler runt om i världen.

"Scratch" (Bagland) har gått på bio i Danmark sedan hösten 03.

"Just bea" Har inte haft biopremiär i varken norge eller sverige än ser jag. Men bara för det kan man väll ha något tips om den? Regisören som bland annat har gjort Elling borde i vilkt fall blivit lite uppmärsammad med en ny film.

Så vad kommer din spydighet ifrån? Har du inget vettigt att säga så knip igen.

Mr. N >> Det stämmer det :)

260 ms totalt · 4 externa anrop · v20260731065814-full.1dc6f849
122 ms — deklarationer (db)
0 ms — hämta statistik (cache)
135 ms — hämta tråd, inlägg och bilagor (db)
123 ms — ändringar (db)