MmuskotMedlem sedan jan. 20027 905 inlägg
caze skrev:
(rätt komiskt att det står Artist som sysselsättning till Emma i programmet) §e
Hur vet du det?
caze skrev:
Haha, det komiska är att det ändå finns de som kollar på Robinsson och liknande skit, som går på TV ;)
Det lustiga med denna typ av program det har höga tittarsiffror trots att "ingen" kollar.
LaspMedlem sedan juli 200012 978 inläggUnderbar felskrivning!!
Eller är det rätt?
...rädd för hor mediakåta folk..
Det roliga är ju att de, egentligen inte satsat på någon musikkarriär, utan hoppar på allt från alla och tror att de kan allt men upptäcker begränsningarna lite sent.
Ja, ja kommer man inte in på Berts skola kan man ju alltid söka till Robinson. Fan vet om det inte är större chans att få skivkontrakt med Robinson än Berts skola.
SSimonGMedlem sedan maj 2000444 inlägg Lasp >> Hehe det var en felskrivning men den blev lite rolig i sammanhanget :)
PhorpherMedlem sedan feb. 20002 300 inläggVincent.. :p
Okej. Veckans lassie:
Jag bor mer eller mindre granne med honom och har spelat innebandy med honom genom MDH:s träningar. Hans innebandykunskaper ska jag inte uttala mig om... :OO
obelixMedlem sedan sep. 20028 900 inläggUndrar hur "stolta" Göteborgarna är över sin nya son... §e :e :OO
CcazeMedlem sedan sep. 20016 059 inlägg
Det lustiga med denna typ av program det har höga tittarsiffror trots att "ingen" kollar.
Kan man vara kritisk mot ett program utan att ha sett lite av det? Vore lustigt i annat fall ;) Jag såg till min förvånigt att Emma beskrevs som artist då jag vävnde mig om till TV'n när syrran kollade... :)
Mr. N.Medlem sedan sep. 20025 506 inläggMin allra dyraste skatt:
Artist, javisst... :OO
Men puckot kunde inte ens stava rätt till Mr. N. :OO x( ;)
tydalMedlem sedan juni 20034 013 inlägg
Phorpher skrev:
Jag bor mer eller mindre granne med honom
Enligt eniro.se bor jag cirka 500 meter ifrån honom :-)
JJonMedlem sedan juli 20011 304 inlägg Västeråsmaffian tätar leden...
Har ni inte sett hans ascoola superbra stripade bmw m3 cab som han kör omkring i? :e
Stor dekal med https://www.vincenthamilton.com på...
Fy fan vad skivbolagen underskattar skivkonsumenters smak, och de verkar ha lyckats så pass bra att de verkligen kan fortsätta med det. Ner med skivbolagen.
JjwradheMedlem sedan juni 2002711 inlägg OMG. Vilken nolla. Hatar snubben ... (gahhh)
QimenMedlem sedan juni 20015 009 inlägg
tydal skrev:
Phorpher skrev:
Jag bor mer eller mindre granne med honom
Enligt eniro.se bor jag cirka 500 meter ifrån honom :-)
Det gör väl alla i västerås. :e
Synd om er, hade inte velat bo nära den tönten :l §e
MMika3lMedlem sedan nov. 20018 492 inlägg Fan, det värsta jag har sett på länge! :e
SSimonGMedlem sedan maj 2000444 inlägg Skönt att han inte befinner sig på annan ort än göteborg. :/
GeinMedlem sedan sep. 20005 700 inläggHallå, menyn fungerar ju inte Opera! :p
Hur kan man hata en sån snubbe. Nolla, ja... Men hat?