webForumDet fria alternativet

Se hit alla ovetandes...

Småprat

28 svar · 485 visningar · startad av Lofberg

Medlem sedan nov. 20023 429 inlägg
Frågan#1

Jag kom just på att majs är en sorts svamp. Så här va: Majs kan bli popcorn, svamp kan bli qorn, poppad qorn bör då bli "popqorn", annars förenklat som popcorn. Genial lösning på det hela, inte sant!? :stud :i

Medlem sedan dec. 20012 532 inlägg

corny... :OO :e

Medlem sedan juli 20015 107 inlägg

Re: Se hit alla ovetandes...

Lofberg skrev:

Jag kom just på att majs är en sorts svamp. Så här va: Majs kan bli popcorn, svamp kan bli qorn, poppad qorn bör då bli "popqorn", annars förenklat som popcorn. Genial lösning på det hela, inte sant!? :stud :i

så du menar att sand också är en sorts svamp?
sandkorn, poppa korn!

Yeah! Groove =)

Fan, om vi slår våra kloka huvuden ihop kanske vi verkligen kan komma på något stort. Tänk "korn, qorn, corn" :D

JAG VET, VI LEVER PÅ EN SVAMP, JORDEN ÄR EN SVAMP :e

Lofberg skrev:

JAG VET, VI LEVER PÅ EN SVAMP, JORDEN ÄR EN SVAMP :e

DU är en svamp! :OO
vi andra är svampplockare §e

Varför skulle [100]ALLA[/100] vilja plocka mig? Men alltså, om sandkorn också är svamp, bör sten också vara svamp, och på det viset blir jorden till en svamp :i

Medlem sedan jan. 2003236 inlägg

Båda Majs och Quorn är äckligt. All svamp.

Är popcorn äckligt?

Lofberg skrev:

Är popcorn äckligt?

popcorn är till för att stoppas i näsborren ocksen tävla om vem som skjuter iväg den längst! Man äter inte popcorn!

Men man ska väl inte skjuta all svamp med näsborren?

Lofberg skrev:

Men man ska väl inte skjuta all svamp med näsborren?

Med tanke på att jag kom fram till att du är en svamp! så är det inte så logiskt att skjuta ut dej genom näsborren! :P

Helt rätt. Alltså, nästa sak vi har slagit fast i diskussionen är följande: 1. Jag är en svamp (varken helt säkra eller överens), 2. Jorden är en svamp (mycket troligt), 3. Man skjuter inte alla svampar ur näsan (bara popcorn). Det ser bra ut.. :D

Medlem sedan apr. 20021 155 inlägg

Själv kom jag precis på att Lofberg nyttjar fel sorts svamp, vid fel tillfällen - för mycket... :OO ;)

Lofberg skrev:

Helt rätt. Alltså, nästa sak vi har slagit fast i diskussionen är följande: 1. Jag är en svamp (varken helt säkra eller överens), 2. Jorden är en svamp (mycket troligt), 3. Man skjuter inte alla svampar ur näsan (bara popcorn). Det ser bra ut.. :D

nej nej! du har fel!

1. Loftberg ÄR en svamp, vilket är fastställt!
2. jorden är INTE en svamp, enda svampen står i punkt 1 och det är fastställt!
3. Man skjuter allt möjligt genom näsan förutom Loftberg! (svårt att få tag i en Loftberg att skjuta ut)

Nth nth, vi kan inte hålla på så här. Vi måste komma fram till något Tomten lilla. Jag kan väl gå med på att jag är en svamp. Men om du tycker sandkorn är svamp är väl ändå jorden en svamp? Och det är inte nyttigt att skjuta saker genom näsan. Du kan dels få näsblod (vilket skulle smutsa ner svamparna nå förfärligt) men också sätta nåt i borren, vilket vore katastrof.

okej fallet tas upp igen! och granskas av mig!

1. Loftberg är en svamp = fastställt och Loftberg har gett medgivande till detta!

2. Jorden kan vara en svamp! bevisen hittills räcker inte för att bekräfta! vi får forska vidare!

3. man skjuter popcorn genom näsan!

4. allt som är korn är en form av svamp i kamoflerat utseende!

5. Jag är en festis

Ok :i

Nu går jag och sover på saken (saken är en svamp)

Lofberg skrev:

Ok :i

Nu går jag och sover på saken (saken är en svamp)

visste du att saken blir svamp om man skriver pmavs baklänges? :o en ny upptäckt!

Nehe, menar du det!? Se min sign. ---> ;)

269 ms totalt · 4 externa anrop · v20260731065814-full.6fe65c25
129 ms — deklarationer (db)
0 ms — hämta statistik (cache)
137 ms — hämta tråd, inlägg och bilagor (db)
130 ms — ändringar (db)