Jag har nog tyvärr ingen talan vad gäller kanalvalet i morgon då den dagen styrs av min flickväns små juniorer & jag blir mycket förvånad om de väljer Luuk framför Kalle Anka! ;)
Fick jag välja så blir det Playboychannel eller Discovery!
17 svar · 582 visningar · startad av LeonL
Vilken kanal kommer ni att titta på i morgon vid 15.00? Kristian Luuk ska fira jul i TV4 och Lotta [något efternamn] ska fira jul i SVT (med Kalle Anka).
Att TV4 startar sitt julfirande 14.55 är ganska elakt mot SVT tycker jag ;)
Jag har nog tyvärr ingen talan vad gäller kanalvalet i morgon då den dagen styrs av min flickväns små juniorer & jag blir mycket förvånad om de väljer Luuk framför Kalle Anka! ;)
Bire skrev:
:birp
men PB sänder väl inte så tidigt... x(
snajgel skrev:
Bire skrev:
:birp
men PB sänder väl inte så tidigt... x(
Nej, man får börja med Discovery...
Tut-tut, akta er för luukomotivet!
Det blir SVT, helt utan konkurrens. Visserligen kommer jag att blunda när Lotta Bromé gör entré (och istället drömma om Arne) men annars är allt som vanligt. :)
Det är tradition att kolla på Kalle Anka på julafton.
Ingen risk att man sviker traditionen, inte minst när resten av familjen följer den...
Jag ska försöka att sitta vid TV:n vid 15. SVT blir valet men så mycket TV-tittande vet jag inte om det blir. Mest att samla folket och snacka skit och svära över att man fortfarande har kvar tjuren Ferdinand. :OO
Blir nog att titta på TV4, traditioner är till för att brytas.
Kommer att stå och fixa maten, så jag slipper se eländet... :e
Jag kommer jag som vanligt att titta på SVT imorgon. Jag tycker att det är lite onödigt av TV4 att försöka bryta på SVT:s monopol klockan 15 på julafton. Man skulle kunna visa något annat just då. Jag tror att det är svårt att bryta en tradition som drygt hälften av sveriges befolkning ser på.
Tja, SVT drar ju också igång 14.55 med Lottas ljuständande (en tidpunkt som Anders Björkman i Expressen hänvisade till som "fem i Kalle" :e)... ;)
Men helt klart blir det Kalle och "allsång" eller vad man ska kalla det till alla klassiska repliker! :)
"Nejnej, som ett jättebamsing till björn!" :e
:stefan: skrev:
"Nejnej, som ett jättebamsing till björn!" :e
Så kan du inte ens citera det ordentligt? :OO :e
"Jösses... Jag menar som en jättebamsing till björn" heter det! :stud
Bah. :p
Struntar fullständigt i Kalle Anka och hans jul. Karl-Bertil Jonssons julafton däremot måste man se. :)
Jag ville att Allram skulle ersätta Arne! :(
Erik Juhlin skrev:
Jag ville att Allram skulle ersätta Arne! :(
Jag ville att Allram skulle presentera Sveriges röster i Eurovision SongContest :l