Utan att ha sett det.
Här diskuterar vi Robinson äventyret 2003. Sitter just nu i TV-sofffan och tittar på örådet. Riktigt bra måste jag säga att programmet varit.
Väntar med spänning på nästa avsnitt. Vad tyckte ni?
28 svar · 780 visningar · startad av Addeladde
Här diskuterar vi Robinson äventyret 2003. Sitter just nu i TV-sofffan och tittar på örådet. Riktigt bra måste jag säga att programmet varit.
Väntar med spänning på nästa avsnitt. Vad tyckte ni?
Utan att ha sett det.
Robinson måste vara ett av de mest överskattade TV-programmen genom tiderna. Att dessutom både Aftonbladet och Expressen hårdbevakar det... :OO
Dryden skrev:
Robinson måste vara ett av de mest överskattade TV-programmen genom tiderna. Att dessutom både Aftonbladet och Expressen hårdbevakar det... :OO
AB och ExP representerar folket (tror de) ;) :p §e
Det finns två anledningar till att jag tittar på Robinson, och båda sitter på Emma...
oelbal skrev:
Det finns två anledningar till att jag tittar på Robinson, och båda sitter på Emma...
Addeladde skrev:
oelbal skrev:
Det säger väl allt om nivån på programmet, dess deltagare och även den här tråden. ;)
Sluta dissa nu! Är väl kul att se program där kvinnorna får försprång och är i mål innan männen startat :e
Jag har alltid tyckt om Robinson och gör så även detta år.
Dock är det den ända dokusåpa som går att se på.
Tror de går på manus, jag :OO
Måste bara säga att så här långt är årets upplaga av Robinson tio gånger bättre än den har varit tidigare. Det var bara för ballt när Leif kom bärande på en datorskärm :e
Skönt första avsnitt :) Innehöll en del ändå :e
Tja, om Robinson verkligen handlade om att överleva på en öde ö skulle programmet vara betydligt mer intressant än nu. Finns det nåt mer patetiskt än Emma, Zübeyde, Pål mfl.. ?
Ändå tittar man :OO :e
Emma... :moose
Sicket jävla klappträ!
Hon duger i krig...
Av någon underlig anlendning blir tjejerna bara snyggare och snyggare desto längre programmet lider...
Finns dock några undantag, varav ett åkte ut!