Dom som känner mig vet att jag tankar upp ett par gånger om året, nu senast i Champagne. Jag och min hustru väljer det vi vill ha från Skottland Champage och Alsace för att nämna några.
Men i Sverige har vi ett Monopol och då är denna artikel läsvärd. http://www.dn.se/DNet/jsp/polopoly.jsp?d=572&a=205993&previousRenderType=6
Kom sen inte och säg att du inget visste! :birp
Det är den bästa artikel jag har läst idag och den överträffar nästan Luxmans epistlar, :birp
Jag har av någon jävla outgrundlig anledning förkärlek till Chivas regal...eftersom den är så ofantligt god.
På andra plats kan jag i nödfall dricka öl. Inte för att det är gott utan för att det är det enda alternativet nuförtiden. :)
Jag har av någon jävla outgrundlig anledning förkärlek till Chivas regal...eftersom den är så ofantligt god.
På andra plats kan jag i nödfall dricka öl. Inte för att det är gott utan för att det är det enda alternativet nuförtiden. :)
När jag tänker närmare på saken så kan jag faktiskt tänka mig att int dricka någonting ö.h.t....så duktig är jag. :)
Jag känner igen det namnet så oerhört! är det whiskey? :r
typ 18 årig? eller något sådant.. Farsan baloo köpte några sånna nere i Italien i somras om det är samma sak vi tänker på är inte så insatt i alkohol branchen!
Jag känner igen det namnet så oerhört! är det whiskey? :r
typ 18 årig? eller något sådant.. Farsan baloo köpte några sånna nere i Italien i somras om det är samma sak vi tänker på är inte så insatt i alkohol branchen!
Jag kallar det för whisky....någon annan skulle väl kalla det för damdricka, men wath the heck....det går ner i min magge som whiskey i vilket fall som helst. :e
Alltså....jag har inte just den flaskan hemma, men det kan nog stämma att den är såpass gammal.... Trodde 21, men jag kan ha fel.
21 eller 18 eller 15 eller 12 jag har inte en aning! det är bara ett vagt minne jag har som myckt väl kan vara faskt frågade därför dig! :) får väl ta ett snack med pappa imorn angående den där wiskeyn
Det ät väl innehållet som är mest relevant! :OO
hehe, ska nog ta o önska att få en sådan på min 18 års dag! kul att ha o spara på =)
360kr för en whisky som är 12år gammal :OO d var inte så farligt trodde de var dyrare än så =)
Chivas är en reklamgrej !1
Dom tar från olika originaldestillerier och lägger på namn, etikett och reklam.
Dom har ett fantastiskt marmorhus uppe i Scotland men som sagt ingen egen fabrikation eller lagring.
Så gå inte på den grejen.
Jag känner igen det namnet så oerhört! är det whiskey?
Farsor.....
Gissa om vi hade bilen full när vi bilade hem från Frankrike och Italien!? :D
Lasp skrev:
destillerier
Det ordet hörs ofta här hemma :)
282 ms totalt · 4 externa anrop · v20260731065814-full.1dc6f849