Confusion med Broder Daniel, kanske?
Confusion
Confusion
Confusion
Confusion...I love you
I love you
I love you
I love you...Confusion
Confusion
Confusion
Confusion...
12 svar · 457 visningar · startad av flat-eric
Det är så att jag har sångtest imorrn på musiken. Man får själv välja låt, och då tänkte jag passa på att ta något väldigt lätt då min sångröst passar bättre till att skrämma bort närgångna flodhästar än till skönsång.
Har funderat lite på Balladen om Fredrik Åkare och Fröken Cecilia Lind, men är det någon som har några andra förslag så är dom välkomna! :)
Confusion med Broder Daniel, kanske?
Confusion
Confusion
Confusion
Confusion...I love you
I love you
I love you
I love you...Confusion
Confusion
Confusion
Confusion...
Låten Luke Skywalker av Broder Daniel är ju en annan klockren kandidat. Inte mycket text, och det kvittar ju hur man låter röstmässigt. :)
Vår lärare har nog inte hört Broder Daniel så hon kommer nog bara tro jag är konstig isåfall :)
flat-eric skrev:
Vår lärare har nog inte hört Broder Daniel så hon kommer nog bara tro jag är konstig isåfall :)
Blev det den låten eller den om Cecilia Lind...eller något helt annat? *nyfiken.* ;)
du skulle valt en instrumental låt.
hit me babe 1 more time?
Det blev nog Cecilia Lind och gamle Fredrik och otroligt nog så var jag fortfarande lika dålig på att sjunga ;)
Varför i helvete tog du inte "Were not gonna take it" med Twisted Sister??? :moose
Eye of the tiger hade ju vart klockrent annars....ojoj!
Bire skrev:
Varför i helvete tog du inte "Were not gonna take it" med Twisted Sister??? :moose
Komplett med peruk, make-up och headbangande ;)
flat-eric skrev:
Det blev nog Cecilia Lind och gamle Fredrik och otroligt nog så var jag fortfarande lika dålig på att sjunga ;)
Nog? :e
Sjöng du så illa så du själv var osäker på vilken låt det var? :e