OlleBoop Medlem sedan feb. 2000 1 861 inlägg Frågan 3 okt. 2003 09:15 #1 Tjo!
Skall på Systemet och hämta ut min beställda Morrison i eftermiddag och tänkte passa på att köpa lite sprit också.
Och med tanke på Absoluts inställning i domänfrågor så har jag helt sonika tänkt bojkotta min gamla favoritvodka.
Så, förslag mottages tacksamt fram till ca 15.00 :birp
M mrblonde Medlem sedan aug. 2001 2 349 inlägg Explorer! funkar i alla väder på alla bänkar ;)
Mc Fetto Medlem sedan nov. 2002 2 355 inlägg Stolichnaya Vodka är helt superb, finns ett par olika och ta inte den med grön etikett...
http://www.systembolaget.se/pris/owa/xdisplay?p_varunr=70723&p_back=plAlla
G GunnarD Medlem sedan juni 2001 4 290 inlägg Ett par förslag till:
* Koskenkorva
* Finlandia
* Smirnoff
S SPiN Medlem sedan mars 2000 7 896 inlägg Skeppet måste man överge... Den är inte bra. GunnarD's förslag är mycket bättre. :)
spango Medlem sedan juni 2000 8 205 inlägg Brännvin special är jäkligt punkigt, om det är något du strävar efter ;)
G GunnarD Medlem sedan juni 2001 4 290 inlägg Om man nu skall gå in på bända viner så varför inte välja nummer 1 :)
OlleBoop Medlem sedan feb. 2000 1 861 inlägg Wow!
Lutar nog åt Kosken eller Stolichnaya (om de har den inne).
Kosken smakar ju finkel jämfört med Absolut, jag har blindtestat vid ett par tillfällen och föredrar garanterat Absolut. Har dock ingen given ersättare....
OlleBoop Medlem sedan feb. 2000 1 861 inlägg Finkel är hardcore.
Nu går jag på bolaget, rapport kommer om en halvtimme! :birp
Bire Medlem sedan dec. 1999 19 074 inlägg Seglarbrännvin regerar ju!!!
Explorer to the folk!
G GunnarD Medlem sedan juni 2001 4 290 inlägg
OlleBoop skrev:
Finkel är hardcore.
Nu går jag på bolaget, rapport kommer om en halvtimme! :birp
Nu har det gått många halvtimmar!
Vad blev det?
:stefan: Medlem sedan apr. 2000 15 687 inlägg Gissa en gång varför han inte är kapabel att skriva något... :birp ;)
OlleBoop Medlem sedan feb. 2000 1 861 inlägg :h
Det blev *drum roll* Kron!
Helt otippad slog denna dark horse till, den bet även rätt bra... :birp
Tack för alla förslag!
OlleBoop Medlem sedan feb. 2000 1 861 inlägg Kväll 2 på samma flaska.
Mera Kron kommer det att bli, funkar extremt bra!
Kolla jag kan ju stava som folk fortfarande... = )
spango Medlem sedan juni 2000 8 205 inlägg Betyder inte det att den funkar rätt uselt?
OlleBoop Medlem sedan feb. 2000 1 861 inlägg Nope, det betyder att jag lärt mig stava med reptilhjärnan...
Tur jag gjorde det där inlägget så jag vet när jag kom hem! :birp