webForumDet fria alternativet

En karriär i fritt fall?

Småprat

5 svar · 296 visningar · startad av mrblonde

Medlem sedan aug. 20012 349 inlägg
Frågan#1

Satt och såg ett baywatch avsnitt igår där Erika Eleniak var med. Så började jag fundera, vad gör hon nuförtiden egentligen? Spanade in imdb och fann att hon faktiskt fortfarande "skådespelade" i diverse filmer och tv:serier. Dessutom är hon gift med Philip Goglia som verkar vara någonslags Hollywood tränar/dietist kille som skriver självförverklingsböcker eller nått.

Vi kommer att få se Erika i Dracula 3000 (drakula in space som jag fattar det) härnäst. Det verkar som hon har fått en nystart på sin karriär, eller är Under belägring fortfarande hennes bästa film?

Jag undrar om hon ser tillbaka på sin karriär och tänker att hon är nöjd med vad hon uppnått? Man kan ju håna hennes filmer och insatser på alla plan, men trots allt har hon väl tjänat några miljoner och har gift sig lyckligt. Så man får väl gratulera henne till en trots allt vettig karriär för sina förutsättningar. Eller?

Medlem sedan nov. 200013 890 inlägg

En karriär i fritt fall?

Är det inte svårt att falla fritt om man redan befinner sig på botten. §jr

Medlem sedan dec. 19997 740 inlägg

Web-Tor skrev:

En karriär i fritt fall?

Är det inte svårt att falla fritt om man redan befinner sig på botten. §jr

Allt går, bara man har viljan. ;)

Medlem sedan dec. 199919 074 inlägg

Re: En karriär i fritt fall?

mrblonde skrev:

eller är Under belägring fortfarande hennes bästa film?

Det är nog ingen trevlig meritförteckning att läsa om den skräprullen är hennes bästa! Vad gjorde hon för insats i den förutom att spexa med sina enorma tillgångar ovanför naveln? :e

Medlem sedan maj 200010 687 inlägg

Jag kanske inte borde säga det, men när mrblonde jobbade på Incordia så hade han två planscher på väggen, en med Erika Eleniak och en med Steven Seagal. Så han blir nog ledsen om ni dissar Under Belägring...

Medlem sedan aug. 20012 349 inlägg

:birp

254 ms totalt · 4 externa anrop · v20260731065814-full.86ec41c2
121 ms — deklarationer (db)
0 ms — hämta statistik (cache)
130 ms — hämta tråd, inlägg och bilagor (db)
119 ms — ändringar (db)