Jag tycker det var en över lag schysst konsert. Däremot var den ju bara en timme lång (!). Vissa låtar var nerkortade till typ en minut - det var lite tråkigt.
1 timme?! Då var det lika bra att jag inte gick, som jag hade tänkt. Då är det ju inte värt pengarna... Eller? :)
Tja... det kostade ju faktiskt 350 spänn så det var ju lite snålt med tid han gav oss.
Hade gärna betalat en hundralapp till för att få höra hela låtar. ;)
Jag tycker det var värt pengarna..
Men som sagt var det aldeles för kort.
Men som trogen "HIP-HOPARE" tycker jag att allt var bra...
Specielt Fabolous som förband.
Jo det var många som var glada över Fabolous som förband. Jag hade hellre sett t.ex. Outkast som förband... fast dom kör väl knappt tillsammans längre...
Sammansattningsvis kan vi nog iaf. konstatera att det var en jävligt bra konsert. Om han kommer tillbaka kommer även jag tillbaka. Fast då vill jag ju ha ståplats, gahh!
Tycker 50 var bra, men allting runtomkring var lite sämre, typ insläppet, gick lite segt. Tyckte inte heller Fabulous var öppnade särskillt bra, hade hellre sett Obie Trice i hans ställe.
Men när 50 körde stod jag konstant med armen i luften, riktigt bra koncert :)
Neeeeej ja har ju flyttat från sthlm :(mina kompisar var där :( Ja hade mer än gärna gått på konserten men men sånt e livet men om den ba va en timme så....
300 ms totalt · 4 externa anrop · v20260731065814-full.a51de22e