webForumDet fria alternativet

Iron Maiden 14/11

Musik

4 svar · 264 visningar · startad av Lofberg

Medlem sedan nov. 20023 429 inlägg
Frågan#1

Jaha, nu har det varit uppbokat på Ticnet ett bra tag. Jag kollar runt på Blocket. Där ligger priserna mellan 700 och 1500 kr. Någon mer än jag som är sugen på att gå på Iron Maiden i november? Någon som redan har biljetter?

Medlem sedan juni 20015 009 inlägg

Ich bin pank :e

Medlem sedan jan. 2003270 inlägg

Jag vill gärna se dem i November (i Göteborg), de var ju underbart bra på stadion i somras, men jag hade oturen att lyckas koppla upp mig på ticnet 5 minuter efter att biljetterna var slut :(
Kan absolut inte tänka mig att betala sådana överpriser när jag precis slängt ut över 150:- på deras kopieringsskyddade nya album som jag bara kan lyssna på i min stereo och i min laptop :(
(För er som tänker skriva att det räcker så kan jag berätta att ljudet i en laptop inte är speciellt bra och att spela Maiden på hög volym när man bor i lägenhet blir inte grannarna glada över.)

Medlem sedan dec. 199919 074 inlägg

Nya plattan suger ju asfett så det finns ingen större lust att lägga ut pengar på att stå & lyssna på en konsert där dom kommer att lira merparten av låtarna från en skiva som ingen vill höra ;)

/me står gärna över..

Medlem sedan aug. 20013 824 inlägg

Bire skrev:

Nya plattan suger ju asfett så det finns ingen större lust att lägga ut pengar på att stå & lyssna på en konsert där dom kommer att lira merparten av låtarna från en skiva som ingen vill höra ;)

/me står gärna över..

Icke! Tycker faktiskt den är bra! Singeln wildest dreams är dock rätt kass faktiskt! :|
Men de flesta låtarna på skivan här helt klart bra :)

(sitter i min "brave new world t-shirt" och lyssnar på den nya skivan nu :P)

263 ms totalt · 4 externa anrop · v20260731065814-full.1dc6f849
126 ms — deklarationer (db)
0 ms — hämta statistik (cache)
134 ms — hämta tråd, inlägg och bilagor (db)
121 ms — ändringar (db)