Re: Tomb Raider ll
obelix skrev:
Den var bättre än väntat, lite känsla av Mtv bara... :bire
Har den haft premiär än i sverige :q
12 svar · 388 visningar · startad av obelix
Re: Tomb Raider ll
obelix skrev:
Re: Re: Tomb Raider ll
medialabs skrev:
13/8 har den premiär på bio :e :r
Re: Re: Re: Tomb Raider ll
obelix skrev:
medialabs skrev:
13/8 har den premiär på bio :e :r
Du har mao varit på en förhandsvisning antar jag? §e ;)
Re: Re: Re: Re: Tomb Raider ll
Viking skrev:
Du har mao varit på en förhandsvisning antar jag? §e ;)
... :OO §e
Även jag själv kan tänka mig(aldrig gjort, inte då :OO :r ).. att se filmer innan ens galapremiären varit så känns det lite löjligt att basunera ut att man har dragit hem o sett den... :OO
Sen kan man ju undra hur det matchar wf:s regler egentligen - iom ovanstående berättar man ju att det finns en sökbar piratkopia ute, även om man inte ger en direktlänk till den? Får jag lov att fråga om Sagan om ringen 3 finns ute - och, framförallt, är det ok att svara på en sån fråga?
SugarDaddy skrev:
Även jag själv kan tänka mig(aldrig gjort, inte då :OO :r ).. att se filmer innan ens galapremiären varit så känns det lite löjligt att basunera ut att man har dragit hem o sett den... :OO
Sen kan man ju undra hur det matchar wf:s regler egentligen - iom ovanstående berättar man ju att det finns en sökbar piratkopia ute, även om man inte ger en direktlänk till den? Får jag lov att fråga om Sagan om ringen 3 finns ute - och, framförallt, är det ok att svara på en sån fråga?
Det är klart du får. LOTR3 finns inte ute än.
Såg den igår. Jo den var helt okej :)
Kommer definitivt att se den. Angelina Jolie! :f
SugarDaddy skrev:
Det är väl lagligt att ladda hem, men inte att sprida ut...
Eller?
Moraliskt eller inte, det är en annan fråga :p
SugarDaddy skrev:
Sen kan man ju undra hur det matchar wf:s regler egentligen - iom ovanstående berättar man ju att det finns en sökbar piratkopia ute, även om man inte ger en direktlänk till den?
Varför skulle det vara mot reglerna att berätta något sådant? Och dessutom har det väl inte sagts rakt ut, utan är bara någonting du ”misstänker”. Kolla förresten på dagens Expressenlöpsedel (http://www.expressen.se/expressen/jsp/polopoly.jsp?d=10&a=54334).
muskot skrev:
SugarDaddy skrev:
Sen kan man ju undra hur det matchar wf:s regler egentligen - iom ovanstående berättar man ju att det finns en sökbar piratkopia ute, även om man inte ger en direktlänk till den?
Varför skulle det vara mot reglerna att berätta något sådant? Och dessutom har det väl inte sagts rakt ut, utan är bara någonting du ”misstänker”. Kolla förresten på dagens Expressenlöpsedel (http://www.expressen.se/expressen/jsp/polopoly.jsp?d=10&a=54334).
:e :bire
flat-eric skrev:
Kommer definitivt att se den. Angelina Jolie! :f
Och där sades allt som behövde sägas :birp