webForumDet fria alternativet

Tomb Raider ll

Datorspel

12 svar · 388 visningar · startad av obelix

Medlem sedan sep. 20028 900 inlägg
Frågan#1

Den var bättre än väntat, lite känsla av Mtv bara... :bire

Medlem sedan mars 20023 686 inlägg

Re: Tomb Raider ll

obelix skrev:

Den var bättre än väntat, lite känsla av Mtv bara... :bire

Har den haft premiär än i sverige :q

Re: Re: Tomb Raider ll

medialabs skrev:

13/8 har den premiär på bio :e :r

Medlem sedan maj 20003 652 inlägg

Re: Re: Re: Tomb Raider ll

obelix skrev:

medialabs skrev:

13/8 har den premiär på bio :e :r

Du har mao varit på en förhandsvisning antar jag? §e ;)

Medlem sedan mars 20023 686 inlägg

Re: Re: Re: Re: Tomb Raider ll

Viking skrev:

Du har mao varit på en förhandsvisning antar jag? §e ;)

... :OO §e

Medlem sedan apr. 20021 155 inlägg

Även jag själv kan tänka mig(aldrig gjort, inte då :OO :r ).. att se filmer innan ens galapremiären varit så känns det lite löjligt att basunera ut att man har dragit hem o sett den... :OO

Sen kan man ju undra hur det matchar wf:s regler egentligen - iom ovanstående berättar man ju att det finns en sökbar piratkopia ute, även om man inte ger en direktlänk till den? Får jag lov att fråga om Sagan om ringen 3 finns ute - och, framförallt, är det ok att svara på en sån fråga?

Medlem sedan maj 20002 993 inlägg

SugarDaddy skrev:

Även jag själv kan tänka mig(aldrig gjort, inte då :OO :r ).. att se filmer innan ens galapremiären varit så känns det lite löjligt att basunera ut att man har dragit hem o sett den... :OO

Sen kan man ju undra hur det matchar wf:s regler egentligen - iom ovanstående berättar man ju att det finns en sökbar piratkopia ute, även om man inte ger en direktlänk till den? Får jag lov att fråga om Sagan om ringen 3 finns ute - och, framförallt, är det ok att svara på en sån fråga?

Det är klart du får. LOTR3 finns inte ute än.

Medlem sedan maj 20002 993 inlägg

Såg den igår. Jo den var helt okej :)

Medlem sedan feb. 20003 100 inlägg

Kommer definitivt att se den. Angelina Jolie! :f

SugarDaddy skrev:

Det är väl lagligt att ladda hem, men inte att sprida ut...
Eller?

Moraliskt eller inte, det är en annan fråga :p

Medlem sedan jan. 20027 905 inlägg

SugarDaddy skrev:

Sen kan man ju undra hur det matchar wf:s regler egentligen - iom ovanstående berättar man ju att det finns en sökbar piratkopia ute, även om man inte ger en direktlänk till den?

Varför skulle det vara mot reglerna att berätta något sådant? Och dessutom har det väl inte sagts rakt ut, utan är bara någonting du ”misstänker”. Kolla förresten på dagens Expressenlöpsedel (http://www.expressen.se/expressen/jsp/polopoly.jsp?d=10&a=54334).

muskot skrev:

SugarDaddy skrev:

Sen kan man ju undra hur det matchar wf:s regler egentligen - iom ovanstående berättar man ju att det finns en sökbar piratkopia ute, även om man inte ger en direktlänk till den?

Varför skulle det vara mot reglerna att berätta något sådant? Och dessutom har det väl inte sagts rakt ut, utan är bara någonting du ”misstänker”. Kolla förresten på dagens Expressenlöpsedel (http://www.expressen.se/expressen/jsp/polopoly.jsp?d=10&a=54334).

:e :bire

Medlem sedan juli 2002433 inlägg

flat-eric skrev:

Kommer definitivt att se den. Angelina Jolie! :f

Och där sades allt som behövde sägas :birp

250 ms totalt · 4 externa anrop · v20260731065814-full.86ec41c2
119 ms — deklarationer (db)
0 ms — hämta statistik (cache)
128 ms — hämta tråd, inlägg och bilagor (db)
117 ms — ändringar (db)