@ndersMedlem sedan juni 200032 967 inlägg
Chainsaw skrev:
@nders: ALL kroppsbehåring? Du menar alltså att du kommer att dyka upp utanför min dörr för att raka min rumpa? ;)
All kroppsbehåring. Jag hade visserligen inte tänkt mig att utföra hårborttagningen personligen, men visst, om jag måste så måste jag!
(Jag kände på mig att det var R1, då jag kikat på liknande tidigare, men min dvd-spelare har så krånglig regionsomställning så det ska mycket till innan jag handlar R1. Men, den borde faktiskt finnas på R2 också, man får väl leta lite. ;) )
JohnsenMedlem sedan juli 2000836 inläggJag nöjer mig nog med att vänta på denna.
Mc Fetto skrev:
Örnen har landat - är helt klart en klassiker... bara att sitta ner och njuta!
Har sett den nu och kan bara hålla med att den är riktigt bra! :)
- Döden på larvfötter var bäst av dom där tre filmerna, ska försöka hitta flera billiga krigsfilmer på DVD,
CcascaMedlem sedan feb. 20005 891 inlägg Om jag överhuvudtaget köper en DVD-spelare (får se om pengarna räcker!) så ligger dessa högst på inköpslistan: :)
Father Ted - Complete 1st Series (Import)
Men behaving badly - Series 3 (Import)
Men behaving badly - Series 4 (Import)
Men behaving badly - Series 5 (Import)
Men behaving badly - Series 6 (Import)
Gudfadern Box
Nyckeln till frihet - Collector's Edition
Sopranos - Säsong 1 Box
Någon här som har sett filmen Children of the Corn (Stephen King) & Flykten från Sobibor tänkte köpa dom då den endast kostar 49 kr/st på DVDON
Matthew Perry fan antar jag?
Vadå? Han är ju bara med i 5 av 6 filmer/serier! ;)
Kunde inte hålla mig, så jag tog och beställde dessa filmer igår:
Bron över floden Kwai 2
Flykten från Sobibor
BbewernMedlem sedan juni 20023 097 inlägg
medialabs skrev:
Någon här som har sett filmen Children of the Corn (Stephen King) & Flykten från Sobibor tänkte köpa dom då den endast kostar 49 kr/st på DVDON
Children of the corn :q Har både 1:an och 2:an på DVD i bokhyllan, på en armlängds avstånd. :e
Ska kanske titta på dom ikväll