Flat-eric: Köpte du Friends Säsong 8 löst? Varför inte box? :o :OO
I höst ska det inhandlas filmer vill jag lova. Band of Brothers-boxen, Vänner 7 & 8-boxarna och Indiana Jones-boxen är de feta titlarna som ska förgylla min DVD-hylla och sedan blir det några andra av bara farten. :)
Flat-eric: Köpte du Friends Säsong 8 löst? Varför inte box?
Det är ju billigare att köpa dom löst! :)
Oss torpeder emellan är väl ingen film man köper. Visst lite småkul kanske, men ska man gå så långt att manb köper en film så ska den ju vara bra...
Vad är det mina ögon skådar?? Oss torpeder emellan är ju en tokrolig film! Bruce Willis passar nästan bättre i komedier än actionfilmer, Matthew Perry gör en bra insats som den ständigt nervöse Oz och att Natasha Henstridge och Amanda Peet syns ofta i bild gör inte filmen direkt sämre. ;)
Nu har jag skapat en lista med lite DVD filmer som jag kommer att beställa när man har lite mer pengar, kommentarer på filmvalen? Ni kanske har sätt nån av filmerna, dela med er av era åsikter.
Det bästa köpet jag gjort i DVD-väg måste vara den kompletta boxen med Monty Python's Flying Circus. 14 DVD:er smäckfyllda med sjuk humor. Ärligt talat är jag osäker på om det är nyttigt med så mycket idioti på en och samma plats.
Det bästa köpet jag gjort i DVD-väg måste vara den kompletta boxen med Monty Python's Flying Circus. 14 DVD:er smäckfyllda med sjuk humor. Ärligt talat är jag osäker på om det är nyttigt med så mycket idioti på en och samma plats.
Får man fråga hur mycket den boxen kostade?
PS, Detta är mitt 2000:de inlägg här på Webforum! :bire :birp
Chainsaw, om du inte ger mig den boxen måste jag för all framtid förbjuda dig att bära skägg. Faktiskt; jag tror att jag måste förbjuda all sorts kroppsbehåring.
Var köptes den? Är det R2UK eller R1? Jag är också intresserad av inköpspris, givetvis.
Amazon: sök på Monty Python Megaset. Priset just nu är $170, minns inte vad det gick på för ett år sedan då jag beställde hela packet. Skivorna är uppenbarligen i region 1 och utan någon som helst form av textning. Mina damer och herrar, detta är i sanning ett stycke förstklassig humor i en liten låda. Okej, en ganska stor låda.
@nders: ALL kroppsbehåring? Du menar alltså att du kommer att dyka upp utanför min dörr för att raka min rumpa? ;)