Ok, frågan är ju mest vilka stendryga ex-hjältar dom ska ha som programledare den här gången...
Blir det Gunde , Harald eller Agneta så kräks jag!
29 svar · 706 visningar · startad av Blårand
TV4:a ska storsatsa med en nygammal variant av "Fångarna på fortet". Känns som om man försöker få liv i en död, för oavsett hur mycket de förnyar programmet, så är nog folk ganska trötta på det programmet? TV4:a kommer säkerligen även att ta över "Robinsson" när det läggs ned i SVT, vilket jag även tycker känns lite halvdesperat.
Synd att dessa nya kommersiella kanaler inte producerar så mycket eget, utan köper in det mesta utifrån. Hade större förväntningar på de nya kanalerna vad gäller egen produktion, än vad som nu har blivit.
Ok, frågan är ju mest vilka stendryga ex-hjältar dom ska ha som programledare den här gången...
Blir det Gunde , Harald eller Agneta så kräks jag!
Hans Fahlén & Kristin Kaspersén har jag hört ryktas om.
Tror nog att det kan bli roligt med Fortet. :)
Det blir ju inte samma som förut utan det verkar vara en stor inriktning på humor nu vilket det inte fanns så mycket av förut.
Blårand skrev:
x( :( :l :x
Kristin i all ära, men Hans... Yäck!
Men både programmet och programidén känns lite sliten. Tror TV4 skulle tjäna på lite nytänkande istället för försöka väcka liv i gamla tittarfavoriter, eller genom att köpa in amerikanska succér som inte fungerar i Sverige.
Det är ju en hel del snygga brudar med ibland de tävlande iaf :)
Sista spiken i kistan är att Dan Bäckman, den tråkigaste figuren i Sverige, ska ta över fader Fouras (stavning?) :x
Det där mördarfästingssmittade programmet är utdött för länge sen. Hoppas att inte en enda kotte komma kolla.
Det är ju bra reklam för Bodaborg men annars så kan jag inte se så mycket bra i att dom kör det igen.
Det värsta är väl inte programledarna eller programidén utan snarare lagen som ska vara med och tävla. Jag börjar tröttna på alla dessa dokusåpa-pseudokändisar som dyker upp i media så fort dom blir stuckna av en geting eller har festat för mycket.
Läste idag att fortet kommer bli "farligare" än det var tidigare. Får väl hoppas att nån skadar sig på riktigt så kvällstidningarna får någonting någorlunda intressant att skriva om.
Dregen och Markoolio röstar jag på. :e
Det stämmer överens med infon jag har fått också.
Vad jag förstår kommer dom nu att rikta in sig på teman. Typ "Popstars" mot "Fame factory", "Farmen" mot "Big brother", "Vita lögner" mot "OP 7" osv...
Ja.. larvigt..
fredrik.w skrev:
Det stämmer överens med infon jag har fått också.
Vad jag förstår kommer dom nu att rikta in sig på teman. Typ "Popstars" mot "Fame factory", "Farmen" mot "Big brother", "Vita lögner" mot "OP 7" osv...
Jag hoppas jag slipper se det "onda farmengänget" iallafall. :l
Mika3l skrev:
Jag hoppas jag slipper se det "onda farmengänget" iallafall. :l
Farmengänget kommer att vara med i ett lag på fortet. Alldeles riktigt, Christaina och hela kittet om jag uppfattat det rätt :e ;)
SirPeter skrev:
I alla fall ett avsnitt man måste se då. Raplaget! :h
Hehe! Big-Brother pajsarna lär ju vara riktiga högoddsare :e :e
Var ju faktiskt TV4 som körde FPF från början. Det sög då och det kommer väl suga lika mycket nu...