Ja men allvarligt. 6 meter hög? vad jag kommer ihåg från de gamla serietidningarna så är han lite längre än människorna och kan långt ifrån hoppa 5 km och lyfta 100 ton.
Trodde faktiskt inte att filmen skulle vara så hemskt dålig som alla sade. Menar, det är ju Hulken vi pratar om, hur kan man misslyckas med en sådan actionrulle?
Men ja, min personliga åsikt är att det gjorde de i alla fall.
Försök till att få filmen att vara djup och plocka fram det tragiska i storyn från serietidningen fungerar inte så väl när man skall korta ner allting till två (tre?) timmars underhållning. De verkade inte kunna bestämma sig för vilken inriktning som skulle vara mest påtaglig av action och drama, och det hela blev mest till en seg, utdragen sörja.
Droppen blev det med Banners pappa. Visserligen så har jag inte följt serien så väl, men -wtf-? Någon som kan uppdatera mig på det där? *försöker att inte avslöja för mycket av själva handlingen för de som vill se den trots negativ kritik från vänster och höger*
Ja men allvarligt. 6 meter hög? vad jag kommer ihåg från de gamla serietidningarna så är han lite längre än människorna och kan långt ifrån hoppa 5 km och lyfta 100 ton.
Beror på vem som tecknade för tillfället. manusförfattarna med för den delen :) Vad jag kan minnas växlade storleken en hel del från serie till serie.
Många negativa saker om nya filmen, men jag tror den kan vara rätt hyffsad ändå. Väntar dock tills den finns att hyra :)