Gessles senaste är väl ganska kass...
Sen så genereras en hel del skit i samband med Eurovision Song Contest.
Årets sämsta låt måste ju bara vara "Jag ber dig" med Magnus Carlsson, eller vad säger ni?
8 svar · 357 visningar · startad av Quid
Årets sämsta låt måste ju bara vara "Jag ber dig" med Magnus Carlsson, eller vad säger ni?
Gessles senaste är väl ganska kass...
Sen så genereras en hel del skit i samband med Eurovision Song Contest.
Jag lyssnar nästan inte alls på radio och sådant skräp utan bara på sån musik jag själv väljer, så jag kan nog inte ge ett riktigt kvalificerat bidrag. Men det jag hört av GES och Gessles senaste har inte varit alltför kul ;)
Punjambi Mc eller vad den/det/han/hon eller vad det är för nått är fruktansvärt.
The Ketchup Song, om den överhuvud taget är värd att nämnas... Eller kom den förra året kanske? Jaja, det vill jag inte ens veta!
Det är väl bara att välja någon låt av Eminem så har man ju årets sämsta låt...
Större delen av den musik som dagligen spelas i våra reklambaserade radiostationer är sunkig, vissa låtar är mer sunkiga än andra och tvärtom. Personligen finns det alltså en anledning till varför jag aldrig lyssnar på skräpet. Uärk!
Årets sämsta låt måste ju bara vara "Jag ber dig" med Magnus Carlsson
Skulle nog kunna rösta på den låten som "årets bästa". ;)
Fast food rockers - The fast food song
Den ska tydligen ha legat på topplacering i USA. Eller om det var England. Nåt av dem är det garanterat ;)
Värsta discodunket med bara massa snabbmatsord och matkjedjor i texten :e
Låter som en blandning av Vengaboys, Da Buzz och Aqua, med text av Svullo översatt av Mike Myers.
Min nominering till årets sämsta låt! :birp