webForumDet fria alternativet

Josefin Crafoords idioti

Småprat

7 svar · 373 visningar · startad av Tengblad

Medlem sedan dec. 19998 277 inlägg
Frågan#1

http://www.expressen.se/expressen/jsp/polopoly.jsp?d=10&a=47054

Alltså stackars människa om hon verkligen sagt de som sägs i artikeln. Hon skulle behöva komma tillbaka till verkligheten, det har jag iof alltid tyckt. Speciellt snygg (som hon själv säger att hon är) är hon ju inte. Hon ser mer ut som en korkad blondin.

Det är just såna som Josefin Crafoord som media _inte_ behöver.

Medlem sedan juli 20011 129 inlägg

*asg*

Stackars flicka, hon verkar verkligen vara "smart" som hon säger, eller inte.

Medlem sedan juni 20006 022 inlägg

Jag tykcer inte det gör något... hon är ju snygg! :)

Medlem sedan sep. 20005 700 inlägg

Haha, va pinsamt!
Hon är dessutom så inte snygg! Kvinnor (i mina ögon) blir mindre attraktiva när dom visar att dom är idioter.

Medlem sedan dec. 199917 055 inlägg

Alltså ser hallåorna på SVT ut som jag gör!? Nu förstår jag inte!? :q

Medlem sedan aug. 200218 625 inlägg

Josefin har ju helt fel. Så här ligger det till: varken SVT:s eller TV4:s hallåor ser bra ut - punkt slut. ;)

Medlem sedan dec. 20012 532 inlägg

Läs fortsättningen i dagens Guiden-bilaga :e

"Folk retar sig på att jag är snygg. Rent av lite rolig och kanske intelligent. Att jag dessutom inte fått hängbröst fastän jag fått barn och att det dessutom går bra för mig. Det blir för mycket för många tjejer".

Hahaha!! Som tjej kan jag ju säga direkt att jag inte är ett dugg avundsjuk på henne, tvärtom. Hon är den mest enerverande, irriterande och fjantiga hallåan alla kanaler inräknat. Genom att säga såna där saker gör hon ju precis det som hon säger att andra tjejer gör mot henne.... tänkte hon inte på va? Om man är intelligent på riktigt behöver man inte bevisa det (eller intala/övertyga sig själv) utan det är något som märks ändå.

Medlem sedan juni 200010 432 inlägg

Måste säga att jag inte sett henne tidigare. Har inte för vana ö.h.t att notera hallåorna och speciellt inte deras utseende :e

*men av bilden och texten att döma verkar hon ju utstråla bimbovarning så... jag håller väl med ;)

260 ms totalt · 4 externa anrop · v20260731065814-full.86ec41c2
125 ms — deklarationer (db)
0 ms — hämta statistik (cache)
132 ms — hämta tråd, inlägg och bilagor (db)
124 ms — ändringar (db)