Har ni några roliga frukostspecialare? Typ som ost på messmör osv. Själv så har jag en mussligrej:
Innehåll:
Fil
Mussli (typ finax Sunt&Gott)
Russin
Äppelmos
Ingerfära
Täck tallriksbotten med fil, Fyll med musslin, På med russin, Täck russin och musslin helt med fil, Klicka på redigt med äppelmos, Toppa med malen ingerfära. Kan med fördel avnjutas tillsammans med en kopp grönt te :bire
Heh, inte riktigt nån specialare - men på helgerna äter jag gärna upp chips eller pizza som blivit kvar från kvällen innan, till frukost.
Vilket många kompisar inte alls förstår sig på :)
Helt rätt Tengil ;) :birp . Leverpastejsmackor med ett eller två glas O'boy till är ju en höjdare. Förut mosade jag kokta ägg tillsammans med salt och smör och jävlar vad gott det blev. Hmmm kanske ska göra det igen :e . Kalaspuffar med yoghurt är super. Kom bara ihåg att det måste vara med yoghurt, för med mjölk blir puffarna mjuka och tråkiga så fort :( . Däremot funkar mjölk, socker, banan och Rice Crispies jävligt bra tillsammans. Rice Crispies blir inte lika fort mjuka. En sista grej innan jag slutar: Fil och müsli med socker till. Helt perfekt ;) :bire
Heh, inte riktigt nån specialare - men på helgerna äter jag gärna upp chips eller pizza som blivit kvar från kvällen innan, till frukost.
Vilket många kompisar inte alls förstår sig på :)
Äntligen någon mer som mig! Det är ju så himla gott med något lite starkare på morgonen. Ostbågar är också väldigt gott, speciellt om man lämnat påsen öppen över natten för då är dom sega. Mums!
Fast oftast äter jag mackor och dricker te på morgonen. Men fruktsallad är också väldigt gott.
Ostbågar är också väldigt gott, speciellt om man lämnat påsen öppen över natten för då är dom sega. Mums!
Mmm, attans vad gott :)
Chips som har legat till sig blir oxå sådär segt smarriga. Ett annat frukosttips (efter en fest då) e: Man tar en bunke chips (vanliga postatisschips) i munnen och samtidigt stoppar in en bit mjölkchokolad o mumsar ihop det till en smarrig röra. Mmmm :)
Smör, kokt ägg, dill och sallad direkt från väcthuset inrullat i tunnbröd tillsammans med apelsinjuice, jag säger bara mums.
Gillar man räkor så kan ju även det läggas till, kanske tillsammans med någon sorts dressing eller så.
:)
Te, några mackor och lite juice får duga för mig. Kaffe skulle vara ballare än te, men jag blir så satans hungrig av kaffe på morgonen att jag förtvinar redan på väg till bussen, oavsett hur mycket mat jag proppar i mig.
348 ms totalt · 4 externa anrop · v20260731065814-full.86ec41c2