Tycker faktiskt att Hybrid Theory var deras toppalbum.. Sen gick det utför.. Sämst var deras Re-Animation Fy 17 :OO
Ngn mer än jag som tycker meteora e skitbra album?
låtarne e juh asköna.
5 svar · 199 visningar · startad av zipp3r
Ngn mer än jag som tycker meteora e skitbra album?
låtarne e juh asköna.
Tycker faktiskt att Hybrid Theory var deras toppalbum.. Sen gick det utför.. Sämst var deras Re-Animation Fy 17 :OO
Självklart är den bra, riktigt bra.
Håller helt klart klass med deras äldre album.
Har haft en tråd på tapeten om dom för inte så länge sedan.
http://www.webforum.nu/showthread.php?s=&threadid=70496&highlight=park
ahh, jag sökte efter tidigare trådar, kan bero på att jag skrivit linking ;)
PersianBulldog skrev:
Tycker faktiskt att Hybrid Theory var deras toppalbum..
Jo, det var väl egentligen det enda värt att lyssna på. Då lät deras musik annorlunda och lite innovativt, nu känns det utslitet och inte alls lika kul längre.
:)
trexter skrev:
PersianBulldog skrev:
Tycker faktiskt att Hybrid Theory var deras toppalbum..
Jo, det var väl egentligen det enda värt att lyssna på. Då lät deras musik annorlunda och lite innovativt, nu känns det utslitet och inte alls lika kul längre.
Linkin Park är ett svårt fall. De var planet-heta i början och fortsätter att vara det både i USA och utomlands, dock håller jag med dig en aning. De börjar bli tjatiga. En anledning är att deras musik bygger på ett visst antal ganska ovanliga inslag; en del skumma taktändringar, växling av sångare i ungefär var tredje vers eller liknande, stopp-scratchingar (upprepningar i snabb följd) och sedan hans mycket (faktiskt) skrikiga röst. De kommer tyvärr inte ifrån dessa element i sin musik för då är det inte LP längre. :OO
Jag tycker dock att Meteora är ett bra album, som nog håller längre än Hybrid Theory. ReAnimation var ju tyvärr bara skit.