webForumDet fria alternativet

Big Brother

Datorspel

15 svar · 511 visningar · startad av joel_joel88

Medlem sedan nov. 20021 222 inlägg
Frågan#1

Vem tror du vinner Big brother 2003.

Själv tror jag att danne vinner

Medlem sedan maj 20002 597 inlägg

Tror gör man i kyrkan...

Medlem sedan aug. 20003 575 inlägg

Sico skrev:

Tror gör man i kyrkan...

Ehhh, passar sådana svar i ett forum så är det lika bra vi lägger ner forumen.

det har du rätt i niklas. jag frågade en fråga och fick ett sådant svar. Då är det ju inge roligt att skapa nya trådar

Medlem sedan maj 20003 652 inlägg

Fel forum?

Medlem sedan dec. 199919 074 inlägg

Exakt.

Men skapa gärna trådarna i rätt forum ;)

Medlem sedan feb. 200115 571 inlägg
Medlem sedan aug. 200218 625 inlägg

Det finns redan en tråd som tar upp det här. ;)

Edit: och som vanligt så fick man inte vara först. ;)

ursäkta att jag skapade denna tråd då. vart ska den ligga.
synd att det inte går att ta bort den. alla stör sig ju på mina trådar. Det är ju ingen idée att vara medlem här snart

Alla stör sig inte på dina trådar..
Däremot stör sig många på felpostade trådar & det pga att wF är ett forum med indelade områden & merparten av medlemmarna gillar ordning & reda.

Men sånt där lär man sig efter ett tag. :)

ok. Jag registrerade mig på webforum i november 2002. Fast jag började inte vara direkt aktiv förän någon vecka sedan. Så jag har inte lärt mig så mycket om vart trådar och sådant ska ligga. Fast jag lär mig nog snart. :-D

Medlem sedan aug. 20012 349 inlägg

ta en titt på listningarna av alla forum så inser du snabbt vart olika trådar skall ligga.

Medlem sedan juni 20012 236 inlägg

...såja...såja...

Lugn och fin! Det är kul att ha dig här joel_joel88! Det är dock viktigt att man postar i rätt forum. Men eftersom du inte tycks vara så ofta här så har du kanske missat att det finns massor av forum som rör olika ämnesområden. :) Cafeét är mer till för trådar som inte passar någon annanstans.

Din tråd hade passat bättre i Musik & Media forumet som du hittar under Diverse forum. Trådar som hamnar fel brukar oftast flyttas omedelbart till rätt forum, men eftersom Big Brother Bendro tycks vara lite slö idag så har han väl inte hunnit med. :) Men det bästa är naturligtvis om trådarna hamnar rätt från början...

Bry dig inte om de elaka farbröderna ;) dom är bara lite gaggiga! Nästan alla har postat fel en eller flera gånger, mer eller mindre avsiktligt!

/A

RED) Jag skriver uppenbarligen för lååååångsamt! :r

Medlem sedan feb. 200112 078 inlägg

OT: Man blir lägg ganska lite 'gaggig' av påhopp om homosexualitet, att bli kallad nolla och b**spackare i en tråd, angrepp via PM och hot om 'uppläxning' via MSN.

Jag räknar väl helt enkelt bara till tio.. igen.

Medlem sedan jan. 20013 039 inlägg

Tråden flyttad från Cafét

Re: Big Brother

joel_joel88 skrev:

Själv tror jag att danne vinner

Ja, du fick tyvärr rätt..

Jag kan inte begripa hur den fåntratten lyckats vinna, men å andra sidan sätter hans vinst i årets upplaga nivån på hela skiten & summa summarum är att jag skiter i det! ;)

Danne var ju mitt absoluta hat-objekt, så fort jag såg den killen i bild började min högernäve knytas & min vänsternäve letade febrilt efter fjärrkontrollen!

248 ms totalt · 4 externa anrop · v20260731065814-full.86ec41c2
119 ms — deklarationer (db)
0 ms — hämta statistik (cache)
126 ms — hämta tråd, inlägg och bilagor (db)
120 ms — ändringar (db)