Ooohh.. idag släpps den! Som jag väntat. Recensionen i dagens tidning utnämde den till årets bästa skiva, och helt lysande. 5 av 5 i betyg. Jag gillar verkligen Timbuktu och har nog inte känt mig så här sugen på en skiva på evigheters evigheter (eller sen looptroop släppte sin andra skiva ) :D
Så fort affären öppnar skall jag springa dit och inhandla den...
Timbuktu och har nog inte känt mig så här sugen på en skiva på evigheters evigheter (eller sen looptroop släppte sin andra skiva )
Jag har inte alls varit lika sugen på den här plattan, Looptroops nya skiva var jag absolut mycket mer sugen på! Jag har iof aldrig varit så hemskt förtjust i Timbuk :(
Ooohh.. idag släpps den! Som jag väntat. Recensionen i dagens tidning utnämde den till årets bästa skiva, och helt lysande. 5 av 5 i betyg. Jag gillar verkligen Timbuktu och har nog inte känt mig så här sugen på en skiva på evigheters evigheter (eller sen looptroop släppte sin andra skiva ) :D
Så fort affären öppnar skall jag springa dit och inhandla den...
Varför får jag ett intryck av att den här tråden luktar ironi?
Personligen tycker jag Timbuktu skall lära sig 'tugga svenne' innan han ger sig på att gröta loss på Malmös gator i TV.
Jag tycker att många låtar på skivan är värdelösa! förstår inte hur ni kan säga att det lätt är årets bästa hiphop skiva i Sverige? Iof, vilka fler har släppt skivor?