Hm.. Låter kul.. :) Jag nominerar Las Ketchup - The Ketchup Song :e
Vad säger ni om en musiktävling ? Alla bidrag är välkomna och sedan så får wF:are rösta fram det vinnande bidraget. Vad säger ni ?
16 svar · 428 visningar · startad av Beatbox
Vad säger ni om en musiktävling ? Alla bidrag är välkomna och sedan så får wF:are rösta fram det vinnande bidraget. Vad säger ni ?
Hm.. Låter kul.. :) Jag nominerar Las Ketchup - The Ketchup Song :e
Nä.... jag tänkte mer på musik som vi själva gjort :)
Aaaha.. Finns nog inte så många som gör sådan musik.. Ingår "E-Jay musik"? :)
Ehh. Jag måste bara skriva klart min låt först. Dessutom är den kass.. :D
Vart skickar man bidraget(en)? ;)
Jag ställer upp...förmodligen med något kasst från ACID eller Dance E-Jay ;) :) Då min sångröst låter sämre än dom som sjunger på NRJ (min hatstation) ;)
Jag vet inte hur vi organiserar detta... va många svåra frågor ni kommer med :-) För den delen så börjar jag känna mig som Bert Karlsson :-)
Ska vi ha någon sorts start och en deadline ?
Ska vi ha någon sorts start och en deadline ?
Låter bra :)
Men du har fortfarande inte svarat på frågorna ;)
Är det inte lättaste att bara bestämma en start-slutdatum.
Man får göra vilken typ av musik som helst och i vilket program man vill men slutresultatet måste presenteras i .mp3 format och längden på låten ska var mellan 1-3 minuter.
Lägg upp .mp3 filen någonstans och postar en direktlänk till den här.
När slutdatumen är nådd skapas en omröstning (poll) där WF:s användare får bestämma vilken som är bäst.
Hur länge ska vi ha på oss ? En månad ?
Lägg upp .mp3 filen någonstans och postar en direktlänk till den här.
Ladda upp låtarna i er egen area här på webForum http://www.webforum.nu/userfiles.php
Är det OK om man har en god vän som har gjort en låt? Det är rock/pop och den måste vara med enligt mig ;) ?
caze, då får väl din gode vän helt enkelt bli medlem på wF? ;)
Hehe, han ska resa iväg en vecka nu så det lär ta ett tag ;)