En Bransta City Släckers-stjärna har räddat ett katt, något som Aftonbladet tar vara på och ger det hela en egen liten artikel.
Det pågår krig, det var slutspelshockey igår, Bo Lundgren har avgått - och en c-kändis räddar en katt, vardagsmat för vilken brandman som helst.
Så min fråga: har de verkligen inget bättre att skriva om? :q
Nej, det är ju Aftonbladet det handlar om - blaskan som sedan en tid tagit över Expressens fallna mantel om att smälla upp smaskigheter på löpet och låta "viktigare" ämnen stryka på foten...
Visst, de säljer lösnummer, men är det värt det? :l
Vad kan vi göra åt det?
Jag köper inte kvällstidningar, men läser dom när det passar.
Vad jag inte förstår är att folk betalar för dom ynka minuter av faktaläsning som finns i en kvällstidning!
Men se på SUN i England. Det kan alltså bli värre!
Del Pero: Nä, Aftonbladet är så puckade att de ändrar url till sina texter... http://www.aftonbladet.se/vss/telegram/0,1082,61712998_852__,00.html hette den först, men "telegram" är bara en temporär plats, sen flyttas den nån annanstans - utan att länkas vidare. Fetsuger.
Expressen har fortfarande en ohotad förstaplats och Aftonbladet ligger på en god andra plats. Men det krävs mer än såna artiklar som den ovan för AB ska gå ikapp Expressen.
259 ms totalt · 4 externa anrop · v20260731065814-full.86ec41c2