Men vilka tror/hoppas ni vinner?
Själv hoppas jag på Jan & Pernilla :e
Det gör jag med eftersom jag är bekant med herrn i fråga & anser att han banne mig är värd det trots att han borde vunnit förra året då han hade en bra låt.
Utan förvarning, ledde till sympati och slutar med att bli inlurad på middag...
Brimba skrev:
så därför kan man bara avnjuta en god tvunderhållning tillsammans med vänner och bekanta och lite tilltugg.
Brimba, glöm inte bort rödtjutet och ölen, man måste ju svälja ner tilltugget med nå´ oxå :birp
Själv haaatar jag melodifestivalen men har blivit indragen att se detta i två år på raken nu och idag blir det den tredje gången gillt :x
Första gången, kom en av mina polers - helt utan förvarning - över till mig, för att se denna melodifestival, så visst varsågod, sa jag och fick sitta där och små muttra/skälla/klaga i min soffa.
Året därpå, var det grannvännen, som ringde och ville att jag skulle göra denna person sällskap, för att det skulle vara så tråkigt att sitta själv och kolla...sååå javisst, grannen kom över och jag fick dränka mig i vitt vin, som bjöds.
Och nu idag, har jag blivit "inlurad" till en middag hos en kär vän, som ska bjuda på mat och en massa goa Guinness...och vem kan inte motstå det!
Kruxet är ju förstås att denna person, ska kika på Melodifestivalen.
Oooh, My Good!!!
Barmhärta mig tills nästa år för sjuttsingen...en utomlandsresa kan nog redan börjas planeras :h
Ha en fortsatt bra kväll, wF:are, det sägs vara i nå´t folkfest-typaktig underhållning vid 20:00 :OO x(
//Cheezes - I hate, I hate, I hate.....
327 ms totalt · 4 externa anrop · v20260731065814-full.86ec41c2