webForumDet fria alternativet

Vilken är Din mest HATADE låt just nu?!!

Musik

170 svar · 4 824 visningar · startad av Cheezes · sida 6 av 9

Frågan, av Cheezes

Om jag ändå kunde kräka upp mitt innehåll från gallblåsan, varje gång, jag hör denna artist med denna låt: Christina Aguilera - You´re so beautiful x( Jag har knappast nå´n radiofrekvens kvar att byta till nu x( x( //Cheezes - med hinken, bredvid sig, redo för utflöde...

Läs frågan i sin helhet →
Medlem sedan sep. 2002928 inlägg

Som många säger så är det In-Grid och Las Ketchup
Fy fan va dom skär(stavas?) i öronen!

Medlem sedan dec. 19997 740 inlägg

Konserverad gröt

imse vimse spindel

Medlem sedan jan. 20027 905 inlägg

I går hörde jag en svensk dansbandscover på Mambo no. 5 på radion (av nåt dansband från Norrköping). Ruskigt!

The elephant song

Jag vill vara din Margaretha (ruskig OCH ruggig)

Medlem sedan apr. 2003289 inlägg

hm, Cheeky girl och Ketchup song .. fy tusan! blä...

Medlem sedan juni 20008 205 inlägg

AndreasC skrev:

Japp, jag gillar inte den där råa stilen heller. Svartrock vet jag inte om jag har hört men det låter lite så som jag föreställer mig. Typ satanistisk musik och maktmusik av olika slag går nog inte riktigt hem hos mig heller. Men nu kanske vi kommer in på förbjudet område, jag vet inte.

Graaaaaaaah! x( Hädare! så här ska riktiga musiker se ut ;)

\r Kanske ska vara konstruktiv också, och vara lite "on topic". Jag tycker hemskt illa om all äcklig nu-metal, det enda i den genren värt att lyssna på är Sliknot. Linkin Park → :x

Medlem sedan juli 2002145 inlägg

Sound of Music!! Ska sjunga den på konsert imorgon och jag kan ju inte texten!!!! x( x(

Det gåtfulla folket

Amazing grace

Den Spanska reven... :e
samt björnen sover...såklart.

Medlem sedan aug. 20022 436 inlägg

Det finns bara en låt jag avskyr och det ordentligt! Får hjärnblödning varje gång jag hör den!

Cue - Burning

Medlem sedan aug. 20022 087 inlägg

Cheeky girls nya.. Har hört den en gång och den är hemsk som den innan... :x

På förekommen anledning vill jag uttrycka mitt gränslösa hat mot HIM med bl.a. "Funeral of hearts" x( :x ;)

Medlem sedan juli 20012 450 inlägg

bymarie skrev:

Det finns bara en låt jag avskyr och det ordentligt! Får hjärnblödning varje gång jag hör den!

Cue - Burning

Håller så fruktansvärt mycket med!

Medlem sedan feb. 200112 078 inlägg

spango skrev:

\r Kanske ska vara konstruktiv också, och vara lite "on topic". Jag tycker hemskt illa om all äcklig nu-metal, det enda i den genren värt att lyssna på är Sliknot. Linkin Park → :x

Mjo, men har du verkligen lyssnat lite längre in i hålet?

Det finns mängder med bra (hårda) band som varken säljer skivor eller syns på MTV i den gengren också. ;) :OO

Exempel; Disturbed, Malice Mizer, Crossbreed, Saliva, Chevelle, Reveille, Project 86 och givetvis Stone Sour.

spango skrev:

På förekommen anledning vill jag uttrycka mitt gränslösa hat mot HIM med bl.a. "Funeral of hearts" x( :x ;)

Medhåll!

Mja, OK då Über, jag kanske ska omformulera lite... det jag verkligen ogillar är att den enda "metallen" som får någon som helst plats är tonårsångestladdad nu-metal som faktiskt är precis hur trist som helst ;) Men jag tycker om att vara fördömande och kategorisk.

Det jag hört av Stone Sour gillar jag dock inte alls...

Men spango, jag tycker inte att du skall sätta de ovan nämnda banden i samma kategori som t.ex. Linkin Park, sen får du vara hur kategorisk du vill. ;)

De flesta (av mig) ovan nämnda har varit med ett tag och kan sin sak både en och tre gånger bättre än Linkin Park. Sen får Mr. Han, LPs producenter och Fred Durst vara hur balla de vill, det är fortfarande inte samma sak. Dessutom valde jag de mest aggresiva (med undantag för Chevelle, kom jag på) ur min 'tånårsångesfyllda nu-metal'-samling och där ingår varken Limp Bizkit, LP eller något av de andra banden som du troligtvis syftar på. :)

De är inte samma sak. :D

267 ms totalt · 4 externa anrop · v20260731065814-full.86ec41c2
127 ms — deklarationer (db)
0 ms — hämta statistik (cache)
138 ms — hämta tråd, inlägg och bilagor (db)
127 ms — ändringar (db)