Deras spelning på Roskilde 2002 sög
:e
Söker nog lite mer varierande skäl...förutom det, så tackar jag, mrblonde, för sin insats.
minns bara att jag var så upprörd, för jag gillar verkligen Kent. Men den spelningen var inte så bra, lite för mycket DAT band, inga körtjejer, och så fejkvisslingar. Å andra sidan är publiken lite svårflörtad kl 17.00 lördag eftermiddag.
Jag har själv varit och sett KENT två gånger under 2002, först på Kalas därefter inomhusspelning i Norrköping.
Och vad jag kunde konstatera var att det är bättre stämning, när det var icke tak över huvudet, mer härlig all-sång liksom.
Och Stockholms Stadiums arenan är ju under bar himmel samt att det är sommartid + att det är extremt mer publiksmängd denna gång...
Faaan, hjälp!! Helt plötsligt står det 50% (att icke gå) - 60% (att gå).
Dom är ett pissband som inte är värda att ens se på tv utan ljud!
celia---> Om jag ändå kunde :l men då skulle jag dock inte ge bort :p
Det är så att brorsan har baslagtagit denna eftertraktade biljett men det var jag som fick kämpa hårt att beställa dessa i fredags...ja-ja... :l
Det är inte speciellt kul att gå på så stora konserter, ungefär lika kul som att se en liveinspelning på teve. Spara pengarna och gå och kolla på nåt lite mindre band, så får du dessutom pengar över till skivor och öl. Jag rekommenderar Comet Gain, som spelar i Stockholm nästa fredag.
Du ska alltså inte se Kent, eftersom:
Opersonlig och trist stämning på stora konserter
Du kommer inte att upptäcka något nytt (Kent är ju Kent)
Du kommer inte att upptäcka något nytt (Kent är ju Kent)
Du får mindre pengar över till skivor
Du får mindre pengar över till öl
Onödigt att göda storbolagen
Aaah, äntligen någon som satt min beslutångest i darrningar :birp
Nu tog procenten med "Att inte gå" med en ledning av 20%...det var säkert ölsuget, skivorna som gav sin charm på mig och i för sig - som du skrev, muskot, som den 2:a skälet - att Kent är ju Kent.
Instämmer.
263 ms totalt · 4 externa anrop · v20260731065814-full.1dc6f849