webForumDet fria alternativet

Vilken tv kanal??

Film & TV

22 svar · 467 visningar · startad av kronal

Medlem sedan feb. 2003124 inlägg
Frågan#1

Tja alla jag undrar vilken tv kanal ni tycker ä bäst o vilket tv program ni tycker ä bäst ni kan ju skriva det här i såfall

Medlem sedan feb. 200115 571 inlägg

Flyttas från Cafét till Musik & Media

Medlem sedan maj 20023 372 inlägg

Kvinnofängelset (jaja, räknar med tråkningar nu) , och Thomas Gyllings program vad det nu heter. (minns inte)

Medlem sedan jan. 20011 140 inlägg

Sporten på svt
Musikbyrån
Studio Pop
Sopranos
Vänner

Medlem sedan nov. 20022 355 inlägg

Jag tycker att ettan och tvåan blir bättre och bättre. De är de enda som fortfarande inte har reklam vilket jag tycker är jobbigt, speciellt i filmer! De är två granskande kanaler som även granska sig själva... De har en större trovärdighet när det gäller debatt och dokumentär program..

Medlem sedan dec. 2002536 inlägg

Håller med om att SVT har blivit mycket bättre på sistånde. Jag är dock fortfarande ett stort fan av Kanal 5!

Medlem sedan aug. 200218 625 inlägg

Vänner, Band of Brothers, sport på SVT, TV3 och TV4. Värsta Språket är också ett lysande program!

r) Glömde att nämna Discovery, en underbar kanal. Synd bara att ComHem inte låter mig se mer av den.

Medlem sedan nov. 20023 429 inlägg

4:an har ju varit bra ett långt tag MEN har nu tagit efter TV3 och Kanal 5 med oseriöst mycket reklam, t.o.m i Parlamentet slänger de in ett reklamavbrott! Nej, Canal+ och dess "komponenter" är bra med bra filmer som visas många gånger så man alldrig behöver vara rädd att missa dem och Discovery är ju fin med "Extreme machines" "Military Weapons (eller nåt)" och "Scrapheap". Sen är ju inte Animal Planet så tokig heller med "The Crocodile Hunter (Stewie)" *avgudar*!'

Ooops, glömde ju "Oggy och Kackerlackorna" på 5:an, synd bara att man sett alla avsnitten 3 gånger (känns det som) och om jag nu ändå ska prata barnprogram är ju "Allram Eest" med "Damöb" och "De tre vännerna och Jerry" ett så JÄÄVLA bra tvprogam, synd bara att "Grynet" besökte dem, hoppas det inte händer fler gånger!!

Medlem sedan dec. 20003 563 inlägg

Nej, Canal+ och dess "komponenter" är bra med bra filmer som visas många gånger så man alldrig behöver vara rädd att missa dem...

Men får vad man betalar för.

Medlem sedan dec. 19992 615 inlägg

SVT håller bra kvalitet och brett utbud.
Bland de kommersiella är Femman min favorit medan Fyran förlorat mycket på att de började sända reklam mitt i programmen.

Medlem sedan feb. 20003 100 inlägg

Har ingen direkt favoritkanal, tittar ungefär lika mycket på alla. :)

Men favoritprogrammen är: Hipp Hipp!, Vänner, Spin City, Våra Värsta År, Parlamentet, Simpsons, Tipslördag och Champions League och Spanska ligan från Viasats kanaler. :)

Medlem sedan maj 200178 inlägg

Kvinnofängelset (jaja, räknar med tråkningar nu)

Det äger ju!!..

Medlem sedan juni 20023 097 inlägg

Med tanke på att det inte finns någon TV/TV-kort/video eller liknande i mitt hem, har jag ingen favvo-kanal.

Medlem sedan juli 2002433 inlägg

CSI på Kanal 5 hör till de klara favoriterna.

Medlem sedan sep. 20011 722 inlägg

Dicovery såklart! Kommer inte ihåg vad programen heter, men klart den bästa kannalen, synd bara att dom har så extremt lååånga reklamsnuttar för sina egena program.

Medlem sedan dec. 199919 074 inlägg

E! kan få mig att ligga kvar i soffan o glutta...

Medlem sedan nov. 20023 429 inlägg

KoTTeN skrev:

Dicovery såklart! Kommer inte ihåg vad programen heter, men klart den bästa kannalen, synd bara att dom har så extremt lååånga reklamsnuttar för sina egena program.

Ja, ibland klämmer de in reklamer om "rädda naturen" och sånt på 5 min st och dessa jobbiga intervjuer med bl.a. finska norrskensforskare, blääää :P :( :x !

Medlem sedan maj 20023 372 inlägg

FoJj skrev:

Kvinnofängelset (jaja, räknar med tråkningar nu)

Det äger ju!!..

Äntligen någon som förstår mig. :)

Medlem sedan juli 20021 523 inlägg

Bland de kommersiella är Femman min favorit medan Fyran förlorat mycket på att de började sända reklam mitt i programmen.

Att alla klagar på att TV4 sänder reklam mitt i programen, det gör ju alla kanaler... förutom svt 1 & 2...

Medlem sedan sep. 20016 059 inlägg

vilket tv program ni tycker ä bäst

Parlamentet! :e

262 ms totalt · 4 externa anrop · v20260731065814-full.6fe65c25
116 ms — deklarationer (db)
0 ms — hämta statistik (cache)
131 ms — hämta tråd, inlägg och bilagor (db)
129 ms — ändringar (db)