Det är klart man ska det... Det är ju hur bra som helst.. Kanske man får en glimt av Dan Bäckman också.. :p
Sen kväll med Luuk
17 svar · 559 visningar · startad av Garbo
Det lär jag göra nu när du sa det! :)
Självklart!
PersianBulldog skrev:
Det är klart man ska det... Det är ju hur bra som helst.. Kanske man får en glimt av Dan Bäckman också.. :p
Han slutar ju nu, på grund av att Luuk tydligen behandlat honom kasst...usch å fy! Bäckman e det som gör Luuk värt att se.
Tur att det var nån som sa det, jag trodde inte det var idag! :o
[AMD skrev:
Zmaster]
PersianBulldog skrev:
Han slutar ju nu, på grund av att Luuk tydligen behandlat honom kasst...usch å fy! Bäckman e det som gör Luuk värt att se.
Hoppas han försvinner för gott så man slipper risken att se och höra eländet...
Intervjun med Steven Soderbergh var bra! Skönt att han slutat med tysta lekaen tramset som ju ändå alltid slutade med att Luuk låtsades skratta.
Arga leken hette det ju! :)
Det var roligt till först men det var nog lika bra att dom la ner det. :)
Undrar vad dom ska ha istället för Dan Bäckman?
*Hoppas på Frans et Heiko(eller hur dom nu stavar sina namn ;) )* :D
Arga leken, ja just det, snekoppling i hjärnan bara.... Jag hoppas på att det kna bli lite mer uppsluttet och skoj och inte så jättefasta mallar... mer kul och mindre hålla sig till formen hela tiden
mrblonde skrev:
Intervjun med Steven Soderbergh var bra!
:o Seriöst? Han måste ju vara sämsta intervjuobjektet i manna-minne! I know dust with more personality, killen satt ju bara och skruvade på sig och såg uttråkad ut.
Frans et Haiko var så jäkla bra på sin tid. Jag har filmerna sparade på datorn.
Lars Winnerbäck kommer till Luuk på fredag - missa inte Sveriges bäste artist!
kristoffer skrev:
Frans et Haiko
Jag känner igen namnet men det är allt jag vet... vad var Frans et Haiko?
m_soderlund skrev:
Lars Winnerbäck kommer till Luuk på fredag - missa inte Sveriges bäste artist!
Finns inte en chans att man missar det. Inte ens om de spränger mitt hus och begraver min TV. :D
Lars Winnerbäck kommer för övrigt med ny platta snart, och den får ni inte missa. Hans nya singel har redan börjat spelas på radion :)
Lord Pingu skrev:
kristoffer skrev:
Frans et Haiko
Jag känner igen namnet men det är allt jag vet... vad var Frans et Haiko?
Helsjukt. Franskspråkig dockfilm med en apa och en... hmm, tja, det var riktigt skumt i alla fall. Svartvitt också har jag för mig. Men roligt och sjukt :e.

![[AMD]Zmasters avatar](/av/3411.gif)