Beror väl vad som är på dom....
är det klokt, på en å samma gång? :q
16 svar · 402 visningar · startad av Lofberg
är det klokt, på en å samma gång? :q
Beror väl vad som är på dom....
Scorpions, Twisted Sister, Van Halen, Whitesnake, White Lion, Journey, Boston, Alice Cooper, Skid Row, Poison, Judas Priest, Sisters of Mercy och Iggy Pop!
Helt klart värt det! :D
:e :e :birp :) ;)
sjukt vad skivor kostar mycket.
100 spänn st ca ju, inte så dyrt väl? Och det är fraktfritt!
Gamla trista rockskivor kan man ju hitta i backarna på second hand-affärer för typ 10 spänn styck.
I Uppsala finns det ju massa cdbutiker som säljer begagnat. Kanske en idé att kolla där först? ;)
muskot skrev:
Gamla trista rockskivor kan man ju hitta i backarna på second hand-affärer för typ 10 spänn styck.
Så sant som det är sagt, sunkiga rock vax kan bli bra billigare...
VILL JU INTE ha beg. skivor, det ska va nya! Dessutom "rockar" verkligen dessa enligt vissa "sunkiga/dåliga" skivor så innihelvitte!
Det beror helt på VILKA skivor det är! Alice, Iggy mfl har ju släppt ett antal genom åren... ;)
Det är ju roligare att ha originalutgåvorna än remastrade nyutgåvor på CD.
CD är skit, rent ut sagt.
Det finns ju fler låtar på CD, nyare låtar finns ju inte på LP och dessutom så har jag ingen LP-spelare, den har min bror och jag vill kunna spela musiken på min bärbara CD-spelare!
De flesta skivorna är "Greatest Hits" eller liknande titlar!
Samma sak där, Greatest hits-skivor är inte kul att äga. Du kommer att ångra dig i framtiden.
Äh, en Greatest Hits-platta är ofta steget till att börja samla på resten av artistens skivor. :)
Det har hänt mig alldeles för många gånger... :e
hmm, nu ser det mer ut som 21 för 2050 kr!