Jag håller såklart med! :birp
Men, i år kommer i alla fall inte någon utmärglad tonårsgrabb vinna enbart för att han inte är tillräckligt hatad av de övriga deltagarna. Det har varit mer tävling hittills i årets Robinson än tidigare år.
15 svar · 532 visningar · startad av PeW
Robinson blir fan bara värre och värre!
Väljer SVT ut karaktärerna med flit?
Nån mer än jag som håller med Peter Falk om att SVT borde köra racet på nån skärgårds-ö istället för att kasta bort licenspengar på dyrbara resor i Malaysia?
Man kan lika gärna stå på ett ben på en skärgårds-ö som i tropikerna
:e
Jag håller såklart med! :birp
Men, i år kommer i alla fall inte någon utmärglad tonårsgrabb vinna enbart för att han inte är tillräckligt hatad av de övriga deltagarna. Det har varit mer tävling hittills i årets Robinson än tidigare år.
Äh... de är kärringar allihop :e
Där håller jag inte med. Det är väldigt fina vyer emellanåt. Jag har dessvärre inte följt årets upplaga, men det har varit det tidigare år. Dessutom brukar de spela massor av depechelåtar i programmen och det gör ju inte saken sämre direkt :)
Eller inte ;)
Skulle knappst det svenska folket vara speciellt intresserade av att titta på... Helt ointressant ju, plus att det ska vara öde, det kan det knappast vara i sthlms skärgård om inte absolut längst ut...
Tycker att det var värt licenspengarna att få se hur snyggt Anders Lundins byxor satt efter Leifs kyss. Haha.
Väljer SVT ut karaktärerna med flit?
Inte SVT men STRIX. Trodde du att dom slumpade fram vilka som skulle få vara med?
Äh... de är kärringar allihop
Precis! Jag antar att du har levt under liknande omständigheter i sex veckor så att du vet vad du pratar om.
Äh, se inte skiten då!
Jag har aldrig sett mer än enstaka avsnitt under alla år och då har det varit hemma hos päronen då man inte har så mycket annat val... ;)
Jag har aldrig sett mer än enstaka avsnitt under alla år och då har det varit hemma hos päronen då man inte har så mycket annat val
Ahh... Du sådana där jobbiga föräldrar som binder dig i soffan och tejpar upp ögonlocken så att du inte kan blunda. :i
Klart som attan att produktionsbolaget väljer ut "de mest intressanta" deltagarna. Så fungerar det ju i alla dessa dokusåpor. Inte nog med det, de vill förmodligen överträffa de tidigare årgångarna också. Det är nog därför det finns så många silikonpumpade bimbos i exempelvis Big Brother (nej, jag följer BB inte men efter en snabb zappning häromkvällen kunde jag lugnt konstatera att så var fallet).
Till och med "talangjakten" i Fame Factory verkar präglas av fenomenet emellanåt. Och när de inte lyckades få fram några konfliktskapare så går de helt enkelt in och vinklar hela showen. Synd.
Och nej, jag följer inte Robinson eftersom jag helt enkelt tycker att det är tråkigt.
Web-Tor skrev:
Jag har aldrig sett mer än enstaka avsnitt under alla år och då har det varit hemma hos päronen då man inte har så mycket annat val
Ahh... Du sådana där jobbiga föräldrar som binder dig i soffan och tejpar upp ögonlocken så att du inte kan blunda. :i
Ja..? ;)
Nä, när man väl tar sig 35 mil hem till morsan och ska vara lite social en kväll blir det lätt att de tittar på sånt där skräp. :l
Glädjande att de i rubriken nämnda inte vann, iaf :birp
Vem vann då? (inte alls insatt)
Antoni ... nånting...
Matatsch nånting...
Lite kul o se plankan. Han körde ju helt rätt taktik med o hålla på o skaka eftersom tjejen var hur stabil som helst. Han förlorade ju mot henne ändå, men han hade större chans med det. :)
Fast Robinson har väl aldrig varit så bra som när slackern Herman var med! Gjorde inte ett skit, men lyckades ändå vara kvar väldigt länge eftersom ingen såg honom som ett hot! :D