Lyllo dig!
Jo, jag fick tips av en lillgrabb om att känna lite och tycker nog att man bör känna lite mer än "lite". De är helt sjuuukt bra! :D
12 svar · 446 visningar · startad av @nders
Within Temptation och Paradise Lost on stage i Oslo den 21 februari!
Det var förbaskat länge sedan jag var på konsert, och det kommer ju bara bli för bra! :D :bire
Ni som inte känner till Within Temptation, gör bäst i att känna lite.
Mvh,
Lyllo dig!
Jo, jag fick tips av en lillgrabb om att känna lite och tycker nog att man bör känna lite mer än "lite". De är helt sjuuukt bra! :D
Helt klart avundsjuk... ha det så ****** bra! :D
hypatia skrev:
Lyllo dig!
Tittat lite mycket på Grynet eller? ;)
Re: Snabel on the road!
@nders skrev:
Within Temptation och Paradise Lost on stage i Oslo den 21 februari!
Det var förbaskat länge sedan jag var på konsert, och det kommer ju bara bli för bra! :D :bireNi som inte känner till Within Temptation, gör bäst i att känna lite.
Mvh,
Musik ska man lyssna på live!
Så ha en riktig goood time i Oslo i den 21:a feb, @nders :h
Annars är Diamond dogs - on the road - till våran lilla stad på fredag, som säkert bjuder på en genuin 70-talsrock.
Medlemmar från bl.a. Hellacopters, Johnny Thunders, Wilmer X och Soundtracks of our lives.
Vad mer kan jag begära :birp
Hypatia, min vän sa; "Man vet att man är gammal när 15 åringar tippsar en om grym musik"
*host*
Förresten, kanske ska nämna att Within Temptation och Paradise Lost spelar i Stockholm lördagen den 22/2.
Mvh,
@nders, bjuder du så :e
erka skrev:
Hypatia, min vän sa; "Man vet att man är gammal när 15 åringar tippsar en om grym musik"
Hehe... så kanske det är! :D Hoppas att lillgrabben i fråga gillar att kallas för 15-åring. ;)
Nåja, nuförtiden tipsar 15-åringarna mest om sådan musik som jag lyssnade på när jag var tonåring. Det verkar som om det är stiltje i nyskapandet för tonårsmusiken just nu.
Nexus86 skrev:
Tittat lite mycket på Grynet eller? ;)
Det går inte att titta för mycket på Grynet. :D
Verifieras av medlem i Grynetklubben :e
Man blir aldrig för gammal för att ta till sig av Grynets livsfilosofi:
"Ta ingen skit" §e
15 år är ganska gammalt för ett marsvin ;)
Det ær nu man sorgset meddelar att Within Temptation stællde in gårdagens spelning hær i Oslo pga trasig røst. Om røsten ær okej till konserten i Stockholm i kvæll vet jag inte vad jag ska ta mig till.
Paradise Lost rockade dock ganska ordentligt. Tapping the vein var också øverraskande bra. :)
mvh