Hur mycket chokladpudding tror ni man kan äta utan att spy?
Det hela handlar om en tävlingen där man ska äta en mängd chokladpudding så snabbt som möjligt. Frågan är ju bara hur mycket man kan äta, för det blir ju roligare om om det är så där på gränsen så att iaf någon spyr :)
Vi har tänkt på 5 liter, men jag tycker det verkar vara lite, vad tror ni?
I Jackass så dricker de ju t.ex. 4.5 liter mjölk och spyr som fan så man vet ju aldrig.
Chokladpudding är ju iofs mycket mycket godare än mjölk MEN också fetare och mer koncentrerat så jag tvekar till att man kan få ner 5 liter, det beror ju också vilken tidsgräns man får!
Det kommer inte vara någon tidsbgränsning, utan det är så fort som möjligt som gäller. Det kommer att ligga en del pengar i potten så vi kommer att vara motiverade :)
Storleken på oss deltagare varierar kraftigt, jag är rätt så stor men det finns även de som är små.
Det kommer inte vara någon tidsbgränsning, utan det är så fort som möjligt som gäller. Det kommer att ligga en del pengar i potten så vi kommer att vara motiverade :)
Storleken på oss deltagare varierar kraftigt, jag är rätt så stor men det finns även de som är små.