Haha! Lofbergs förfrågan om låt verkar ha tappats bort... §e
Black Hawk Down
34 svar · 883 visningar · startad av Lofberg · sida 2 av 2
Frågan, av Lofberg
okej okej, alltså, jag letar efter en låt som finns med i filmen men har mycket svårt att finna den, den spelas när de lyfter med helikoptrarna och vad jag vet medverkar den i en annan film vilken jag inte har en aning om..........den är av typ ROCK! Någon som kan hjälpa mig att hitta denna låt?
Läs frågan i sin helhet →Jag tror att det är Jimi Hendix och Voodoo Child :)
TACKAR! :e :bire
När Lofberg nu fick svaret så kan jag säga att den absolut bästa krigsfilmen är The Thin Red Line
Mycket annorlunda, mycket speciell...poesi på film med krigets brutala realitet som inramning.... helt suverän helt enkelt :)
Måste ses.
nej, jag tycker inte alls den var särskilt bra av de krigsfilmer jag har sett men Saving Private Ryan, The Platoon och We Were Soldiers är ena riktigt bra filmer, BHD är ju bra med men helt enkelt BARA krig :e !
Det krävs av den som tittar på den att man är i stånd till en viss tankemöda, klarar man inte det så är den nog inte bra.
Okej, nu har jag äntligen sett Black Hawk Down. :)
Jag älskar Based on a actual event-filmer, så den rockade på jävligt bra!
Black Hawk Down ar en skitfilm enligt mig.
Det är roligare att se dokumentärer på Discovery... :p
I agree!
crisse6 skrev:
Black Hawk Down ar en skitfilm enligt mig.
Bah, få se på lite anledningar! Prove it! ;)
BHD gör mig mest rädd, USA dödade alltså minst 1 000 personer under den här operationen. Det är ju helt sjuka siffror!!!
Filmen framställer inte saudierna i en särsklit vacker bild, men den gör sitt för usa:s krigspropaganda.
Vill man bara ha action rakt igenom utan tanke, en helvetes massa skjutande och bombande, så kan man se den. Men det är inget bra film.
är det saudier?? trodde jag verkligen inte :q :P :e :o
E det inte typ somalier? :) eller vi har inte sett samma film? :)
Jo, självklart är det de, somalier är det rätta svaret, grattis, 10 poäng till Jymdis :e :bire !