Grabo..
kan säga som så här.. efter alla drinkar och och öl ni fått i er innan tolvslaget kommer ni inte ens se skillnad på skumpa och svartvinbärste... åk till city.. köp en pommac :P
12 svar · 372 visningar · startad av Garbo
Nu är jag där igen, frågade tidigare om vilken favoritöl folk här på wF hade. Nu vill jag fråga om skumpa (champange) istället.
Jag har aldrig smakat skumpa förut och har nu blivit uppmanad att välja sort och införskaffa denna på måndag. Nu har jag ingen aning om vilken som kan va god.
Någon som kan upplysa en stackars vilsen Garbo?
:r :bire
Grabo..
kan säga som så här.. efter alla drinkar och och öl ni fått i er innan tolvslaget kommer ni inte ens se skillnad på skumpa och svartvinbärste... åk till city.. köp en pommac :P
#L# skrev:
Grabo..
kan säga som så här.. efter alla drinkar och och öl ni fått i er innan tolvslaget kommer ni varken kunna se eller känna skillnad på skumpa och svartvinbärste... åk till city.. köp en pommac :P
Nämen så brukar inte jag hålla på!
Ärligt asså!
:e
Det går en reklam på tv3 (tror jag det är iaf). Frexinet, gordon negro, den är helt ok. Sprutar som Peter North när du drar ut korken :e
Det bidde en Freixenet, Gordon Negro! :birp
Själv ska jag dricka "Domaine de Canto Perlic". En "Knivsta 2003"-champagne som har "Knivsta 2003"-logon fastklistrad på flaskan :e
(Knivsta blir egen kommun 2003)
Min skumpa var inge god! Drack ett halv glas sedan fick de andra dricka resten!!! Blä!!! :(
Vad blev det ?
Skrev det ju lite högre upp i denna tråd... :)
Jaja, begär du att man skall kunna läsa nu oxå... :p
Jo, nog räck dä int mä att bara skriva!! Kraven ä höga, jag vet... :e
Drack också Freixenet Gordon Negro. Hur den smakade har jag däremot ingen aning om. :OO