Iron Maiden 28/6 2003 Stockholms Stadion
34 svar · 872 visningar · startad av Bire · sida 2 av 2
Frågan, av Bire
We go out and do unfashionable things like having huge stage sets, explosions, fleets of trucks, hordes of crew and burn huge amounts of fossil fuel for a living Källa Be there...
Läs frågan i sin helhet →Du kan tyvärr inte boka just nu.
Just nu är väldigt många inne på ticnet.se och bokar. Våra servrar kan inte hantera fler kunder för tillfället. Klicka på länken nedan om en stund igen. Har vi då lägre belastning så kan du boka. Vi släpper in kunder kontinuerligt. Så fort en person har bokat klart släpps en ny kund in för att boka.
gah.
hihi
Matti: Du & jag på Maiden = Så JÄVLA sant!!
yes!
Med tanke på en tidigare tråd där man kunde skrävla om vilka kändisar man kände/träffat. Då får jag briljera att jag suttit med hela bandet i deras turnébuss och druckit öl :)
Anledningen var att busschauffören behövde hjälp att hitta på kartan. Det mest komiska var att jag inte hade någon aning vilka dem var. Skulle inte känna igen dem i dag heller :)
Ëyy pepparn!! Fel sida! :birp
Min mor kunde fixa biljetter till konserten via hennes jobb. Jag tackade nej.
Bire skrev:
Ëyy pepparn!! Fel sida! :birp
Jag blev tilldelad den sidan, kunde inte välja. Men jag har inget minne av att dom delade upp ståplatserna förra gången, jag tror att de olika raderna endast är av administrativa skäl.
Nu blir det till att göra översyn på mina gamla Dr Martens så att dom pallar en konsert till, för denna gång skall jag ännu längre fram mot scenen! :bire
Gein skrev:
Min mor kunde fixa biljetter till konserten via hennes jobb. Jag tackade nej.
Då är du, ursäkta uttrycket. blåst!
Phew - blev livrädd att jag skulle bli utan biljetter. Som tur var lyckades jag få tag i fyra biljetter till slut. §e :birp
Läste att biljetterna till konserten i Helsingfors sålde slut på sex timmar!!
Nu är det iaf slutsålt även i Stockholm...