Fick reda på lite mer nyss... Uppställning i Kinnarps Arena 07:15 *ouch* och sen rigga hela dan. Börja riva vid 22-tiden tills det är klart.
För detta blir det käk, gratis inträde (hurra :OO) och en munkjacka med KentCrew på... :e
Plus möjligheten att jobba på Hultsfred nästa år eftersom det är Rockparty som arrangerar! :)
Okej, i morron är det jag som inte kommer ur sängen... Herrejävlar vilken träningsvärk jag kommer ha! :e
Två långtradare fullproppade med prylar (och de kunde lasta!), packa upp varenda case och sätta ihop grejorna, när förbandet spelat klart var det jag och en till som rev undan deras grejor från scen och efteråt var det bara att riva allt igen och proppa långtradarna fulla med aptunga case...
På pluskontot: två rejäla mål mat (när åt jag två mål lagad mat på samma dag senast? I somras hemma hos morsan? ;)), en fleecetröja som är jäkligt skön (synd bara att det står KentCrew på den :e) och jag behövde faktiskt röra på mig i alla fall... :OO
Två långtradare fullproppade med prylar (och de kunde lasta!), packa upp varenda case och sätta ihop grejorna, när förbandet spelat klart var det jag och en till som rev undan deras grejor från scen och efteråt var det bara att riva allt igen och proppa långtradarna fulla med aptunga case...
Ja, sånt där gjorde jag 3-4 kvällar i veckan, om än inte lika mycket grejer.. Men jag var själv o roddade! ;)
263 ms totalt · 4 externa anrop · v20260731065814-full.a51de22e