webForumDet fria alternativet

Det bär mig emot, men...

Småprat

20 svar · 702 visningar · startad av :stefan:

Medlem sedan apr. 200015 687 inlägg
Frågan#1

...vad gör man inte för en polare? ;)

En sådan ringde vid lunchtid och undrar om jag har nåt speciellt för mig på fredag.

*Få se, var det då jag hittade en tid i tvättstugan? Äh vafan, jag är ju ledig från jobbet i alla fall*
..tänkte Stefan och sade "Näe."

Så nu är jag upptagen på fredag mellan 09 och 03 typ. :e

Ska befinna mig i Huskvarna Folkets Park, släpa högtalare, sätta upp ljuskannor och (antagligen) tatta en jävla massa kabel...

..åt Kent! :x

Hur ska jag stå ut? :l

Nåja, jag får uppleva spektaklet utan att behöva pröjsa, får gratis käk och alltid är det nån som dyrkar det där usla bandet som kommer bli avis. §e

Medlem sedan apr. 20021 155 inlägg

*svär* stackars dig... :birp :e

/Mange

________
Och dom säger att staden blivit
tyst o ful o öde

Medlem sedan dec. 2000557 inlägg

Grattis Stefan!
Jag tackade nej till "inbjudan".. hehe §jr

Medlem sedan apr. 20007 588 inlägg

Jobbar du åt Kent, gratis? Den enda fråga jag kan komma på är: varför?! :e

Medlem sedan dec. 199919 074 inlägg

Å fyfan.. Jag trodde att jag gjort tidernas mest pinsamma jobb (Skolavslutningskonsert med Martin), men tydligen har du lyckats få ett värre! :e

(Notera att även Martins ytterst pinsamma lilla flickvän Dilba var närvarande vilket innebar ytterligare kräk-känslor)

Medlem sedan feb. 20005 891 inlägg

Bire skrev:

Å fyfan.. Jag trodde att jag gjort tidernas mest pinsamma jobb (Skolavslutningskonsert med Martin), men tydligen har du lyckats få ett värre! :e

(Notera att även Martins ytterst pinsamma lilla flickvän Dilba var närvarande vilket innebar ytterligare kräk-känslor)

Hej killen-som-trodde-fel... Martin? :e

Medlem sedan apr. 20013 689 inlägg

Ska se KENT idag, baltiska hallen Malmö! Gratis inkl. efterfest :birp

Medlem sedan juli 20011 222 inlägg

goldy: kan vi byta kväll med varandra? du kan komma hit och diska åt mig så kan jag gå på kent :P

Måste säga att Bire ändå gjort tidernas mest pinsamma jobb. Att vara i närheten av Martin måste väl ändå klassas som näradöden-upplevelse? :e

kent är ju skitbra :D

Medlem sedan sep. 2001355 inlägg

Grattis inkl. efterfest

Grattis?

visslaren: Ja, monitortekniker åt honom är inget jobb jag önskar åt min värsta fiende ens! ;)

Medlem sedan apr. 2001664 inlägg

Stackars sate!
Kånka och bära bara för att sprida Cunt's budskap... ack ack ack

Jag minns en gång i min ungdom då jag skulle se Magnus Uggla.
Jag var jättepeppad ända till förbandet kom ut på scen: Det var Jumper (!) :(

Medlem sedan maj 20003 652 inlägg

Stackare? Fan, skulle hemskt gärna byta! :D

Medlem sedan dec. 200164 inlägg

gaaaaaah, KENT! tycker riktigt synd om dig :(

Medlem sedan apr. 20013 480 inlägg

jag kan hjälpa dig om du skulle behöva hjälp när Dream Theater kommer nästa gång

sgtpepper: Gratis? Nä, en liten organisation inriktad på sprit får en hög med pengar för att vi ställer upp med folk. ;)

Bire: Martin och Dilba - samtidigt?? Näädu, kom tillbaka till verkligheten och inse att ingen toppar det... :e

Medlem sedan maj 20007 492 inlägg

Jag har också sett Magnus Uggla konsert där Jumper var förband, kan säga att Jumper var bättre än Ugglas konsert.

Fick reda på lite mer nyss... Uppställning i Kinnarps Arena 07:15 *ouch* och sen rigga hela dan. Börja riva vid 22-tiden tills det är klart.

För detta blir det käk, gratis inträde (hurra :OO) och en munkjacka med KentCrew på... :e
Plus möjligheten att jobba på Hultsfred nästa år eftersom det är Rockparty som arrangerar! :)

Okej, i morron är det jag som inte kommer ur sängen... Herrejävlar vilken träningsvärk jag kommer ha! :e

Två långtradare fullproppade med prylar (och de kunde lasta!), packa upp varenda case och sätta ihop grejorna, när förbandet spelat klart var det jag och en till som rev undan deras grejor från scen och efteråt var det bara att riva allt igen och proppa långtradarna fulla med aptunga case...

På pluskontot: två rejäla mål mat (när åt jag två mål lagad mat på samma dag senast? I somras hemma hos morsan? ;)), en fleecetröja som är jäkligt skön (synd bara att det står KentCrew på den :e) och jag behövde faktiskt röra på mig i alla fall... :OO

Men kul var det! :)

Medlem sedan nov. 20018 492 inlägg

Kent! :D

:stefan: skrev:

Två långtradare fullproppade med prylar (och de kunde lasta!), packa upp varenda case och sätta ihop grejorna, när förbandet spelat klart var det jag och en till som rev undan deras grejor från scen och efteråt var det bara att riva allt igen och proppa långtradarna fulla med aptunga case...

Ja, sånt där gjorde jag 3-4 kvällar i veckan, om än inte lika mycket grejer.. Men jag var själv o roddade! ;)

263 ms totalt · 4 externa anrop · v20260731065814-full.a51de22e
122 ms — deklarationer (db)
0 ms — hämta statistik (cache)
136 ms — hämta tråd, inlägg och bilagor (db)
124 ms — ändringar (db)