Är det någon som vet om SVT kommer att visa någon annan Star Trek-serie efter Voyager? Om de gör det borde väl Enterprise (som jag tycker är en av de bästa hittils, iaf det jag sett av den) ligga nära tillhands?
det Elite tänkte på var "deep space nine".
När voyager är slut börjar Enterprise nästa vecka, enligt det senaste jag har hört... Dock kommer det bli lite svårt för dom att visa Enterprise i en enda lång sträcka som dom gjort med Voyager då Enterprise just nu är inne på sin 2:e säsong, 5 avsnittet.
Många från Voyager som är med i Enterprise.
Exempelvis Neelix är ju en annan alien som egentligen inte existerar på Enterprise tiden, iaf "officiellt".
(vill inte avslöja för mycket för dom som ska se serien när den går på tv).
enligt imdb har Jeri Ryan inte varit med och skrivit nåt avsnitt till Voyager..
njaee... Mappo då har hon gift sig med två Ryan för namnet Ryan har hon nämligen fått ifrån Alex Ryan, hennes ex-man med vilken hon har ett barn med.
Däremot går hon för tillfället ut med en av dom två huvudförfattarna av Star Trek Voyager och Enterprise, Brannon Braga.
tillägg:
läste lite fel på vad du skrev mappo (hade vad det stod högre upp samtidigt) så du har ju självklart rätt... Hennes pojkvän är för tillfället Brannon Braga men det har inget med det som skrivits ovan med att göra.
Det finns en Kevin J. Ryan som har skrivit ett avsnitt av Voyager.
Sedan finns det en Tim Ryan som varit med som skådespelare i DS9. Roxann Dawson har regisserat två avsnitt av Voyager och tre av Enterprise.
254 ms totalt · 4 externa anrop · v20260731065814-full.a51de22e