AaleborgMedlem sedan jan. 20013 341 inlägg Frågan#1 Hur många har skickat in bidrag i år?
Jag fick iväg ett bidrag, men höll på att missa en massa detaljer, lite krångligt i år men bra regler :e
BireMedlem sedan dec. 199919 074 inläggDå önskar jag dig lycka till & om du kommer med så hoppas jag att du hamnar i Falun på uttagningen så jag kan heja på dig! :)
AaleborgMedlem sedan jan. 20013 341 inlägg Tack men chansen är 1 på ca 2-3000(antal bidrag som skickas in) så man kan inte hoppas så mycket :( Men det hade varit kul :e
LaspMedlem sedan juli 200012 978 inläggHöjer oddsen
Det är säkert ett tjugotal som tas ut tio som presenteras.
Så du har nog en bra chans, och Bire får ladda upp!
Web-TorMedlem sedan nov. 200013 890 inläggOm någon i den här tråden har skickt in över 200 låtar så vet vi att det är Bert Karlsson som har blivit medlem. :e
BireMedlem sedan dec. 199919 074 inläggaleborg: Kan du inte skicka låten till mig så jag får lyssna på den.. Har en kontakt på Radio Dalarna som säkert vill spela den lite.. ;) :e §e
CChainsawMedlem sedan sep. 20001 124 inlägg Låtarna får inte framföras innan dagen D. Gör dom det så blir dom automagiskt diskade.
BireMedlem sedan dec. 199919 074 inlägg
Chainsaw skrev:
Låtarna får inte framföras innan dagen D. Gör dom det så blir dom automagiskt diskade.
Ja, därav mitt ironiska inlägg ovan.. ;)