Horde idag i skolan den typiska cirkus musiken, vet nagon vad den heter? Kanske finns flera, men denna ar san man hor verkligen pa cirkus... tacksam for hjalp!
:h
13 svar · 4 395 visningar · startad av crisse6
Horde idag i skolan den typiska cirkus musiken, vet nagon vad den heter? Kanske finns flera, men denna ar san man hor verkligen pa cirkus... tacksam for hjalp!
:h
vet inte, men tror inte dom sjunger nagot i denna, det ar bara en lat med drag i, ska soka pa dom du gav mig nu.... tacksam for mer tips!
Jösses... har aldrig funderat på det förr men vet precis vilken melodi du är efter men vet tyvärr inte :(
flat-eric, erkann den ar grym? det ar sant drag i den....
tror att det ar en "oldie"...
flat-eric:Jepp, den är fet! :bire
ahhh, ingen som har en aning?
ska forsoka fa er att kanna igen den genom skriva text hur den gar i melodin :e
ba ba ba ba baaaaa
nana nana naaaa
osv....
vet inte, men ar desperat nu... :(
/me hade en typisk cirkusmelodi som ringsignal i en Ericsson T28. En av standardmelodierna dessutom.
so? jag har kazaa dar man kan soka pa cirkus inte f*n hittar jag laten for det ;)
ingen som vet????!!!!!!
ingen som har den blekaste?
Kanske "Entry of the gladiators"?
nej. ar inte den. tank det ar en oldie...
Killar! (och tjejer) jag har hittat laten... Den kom pa radion i dag i klassrummet da jag fragade hysteriskt, vad heter den!? Da svarar lararen, Hawaii Theme.... Sa latens namn ar Hawaii Five-0, gammal tv-show eller nat...
har for mig att dom har anvant den for cirkus ocksa, men vet ej... men bra som fan ar den, drag i den a allt!