The Young Ones
33 svar · 705 visningar · startad av goldy · sida 2 av 2
Frågan, av goldy
Allså vilka j-vla virr pannor, man garvade ju skiten ur sig när man kollade avsnitten "Borin" & "Demolition" idag!!
Läs frågan i sin helhet →Yihhhaaaa,,,DVD:n kommer snart
Redigerat med anledning av webForums regler §3.
Synpunkter angående detta beslut, ta kontakt med Bire alternativt forumledare@webforum.nu.
Bire
Moderator, webForum
goldy: va??? hurdå nedladdat? :birp
Pellefant ----> Akta så vi inte får Bire på oss :birp
Återigen goldy: Läs webForums regler & lägg extra tid på följande: http://www.webforum.nu/faq.php?faq=about_wf#rules_3
goldy skrev:
Men snälla nån,,,nu får du ju lägga av!
Om jag får frågan:
Vilken kanal?Och jag svarar :
goldy kanalen datorn!Så kan väl vem som helst FATTA att jag inte såg det på tv!!
Fattade du Pellefant ?
Bire är inte ensam. Jag förstod ingenting vad du yrar om.
Motorola skrev:
Bire...*suck*
Va? Får man inte lägga in en bild på "The Young ones"??
LÄS FÖR HELVETE REGLERNA! & sluta ifrågasätt allt!
Nu är du lite väl gnällig Bire, är det något annat som du retar dig på eller? Börjar bli ett litet personangrepp!
Menar absolut inget illa, eller vill inte retas med någon, bara är sådan här lilla goldy!
goldy skrev:
Yihhhaaaa,,,DVD:n kommer snart
Redigerat med anledning av webForums regler §3.
Synpunkter angående detta beslut, ta kontakt med Bire alternativt forumledare@webforum.nu.Bire
Moderator, webForum
Läsa ovan & följ instruktionerna vid missnöje!
Kallar du detta personangrepp så har du inte varit med om mycket...
Jag är moderator i detta forum och SKALL se till att DU följer reglerna som du UPPENBARLIGEN inte läst...
Diskussionen här i forumet är härmed över!
LÄS FÖR HELVETE REGLERNA! & sluta ifrågasätt allt!
Tänkte mest på detta, lite väl mycket , eller?
Motorola skrev:
Bire---> Gäller inte detta dig?
Jo, det gäller även mig.. Men tydligen verkar varken du eller din brorsa begripa resten av reglerna & då skiter jag högaktningsfullt i hur jag skriver gentemot er.
Denna tråd stängs nu & har du eller goldy några som helst synpunkter på det så är ni hjärtligt välkomna att skriva ner era synpunker till Rikard & / eller @nders som är forumledare på webForum.