va??? vilken kanal?
Allså vilka j-vla virr pannor, man garvade ju skiten ur sig när man kollade avsnitten "Borin" & "Demolition" idag!!
33 svar · 705 visningar · startad av goldy
Allså vilka j-vla virr pannor, man garvade ju skiten ur sig när man kollade avsnitten "Borin" & "Demolition" idag!!
va??? vilken kanal?
goldy kanalen datorn
goldy: Du är världsmästare på att ge puckade svar som ingen begriper...
goldy skrev:
goldy kanalen datorn
Vad är oklart?
Antagligen HUR DU SÅG DET AVSNITTET!?!?!?
Var det på DVD, video, tv, Divx eller bio kanske?
Jag är själv sugen att se skiten & ville kanske veta om det sänds på nån kanal!
Vilken kanal var frågan!
Jag svarar kanalen datorn!
Allså såg jag antingen en dvd eller en nerladdning! Allså inte på TV
Fatta trögt, stackare :e
*SUCK*
Vad innebär då ditt sista inlägg?? Att du såg en nerladdad version & att det finns en DVD som jag kan köpa, eller menar du att du såg en Nerladdad version som inte finns på DVD??
Eller såg du rent utav en DVD?
Jag fattar inte trögt, men du skriver förbannat trögt. Stackare. :e
Hmmmm.....Att man alltid ska behöva dadda med dig Bire!
Jag såg en NERLADDNING igår!!
Och nu blir det ett j-vla liv bara för det :l
De ska komma på DVD: http://www.amazon.com/exec/obidos/tg/detail/-/B00006AUH9/qid=1031162791/sr=1-1/ref=sr_1_1/104-7157120-9567143?v=glance&s=dvd
Jag hittade även en gammal från 1961 som redan finns på DVD: http://www.amazon.com/exec/obidos/tg/detail/-/B00005UW7O/qid=1031162791/sr=1-3/ref=sr_1_3/104-7157120-9567143?v=glance&s=dvd
Men det var knappast den goldy menade.
Emellanåt dyker det upp repriser av den serien på BBC Prime.
Ahh.. Äntligen fick jag svar att goldy inte vet om den finns som DVD!
Tack för det svaret!
& du... Läser du reglerna så ser du att det är ok att se nerladdade filmer.. Det som inte är ok är att på wF informera om hur man får tag på dom.
UlfT: Tack! :)
..... :f på dig Bire!!
Mmm.. Men en puss från dig räcker inte. :e
Du bör se skillnaden mellan att starta & föra en flummig tråd i Cafét & att driva en seriös fundering framåt här i musik & media.
Det går inte att ge sånna svar som du gör.. Det kommer jag inte att tillåta & dessutom kalla för trams i fortsättningen.
Ge folk den hjälp de behöver i en tråd, det är själva meningen med ett forum. Jag bad om att få veta hur du såg avsnitten & du kunde ha svarat att det var en nerladdad version från början. ;)
Men snälla nån,,,nu får du ju lägga av!
Om jag får frågan:
Vilken kanal?
Och jag svarar :
goldy kanalen datorn!
Så kan väl vem som helst FATTA att jag inte såg det på tv!!
Fattade du Pellefant ?
Jaja, det är ju tydligen helt omöjligt att få dig att begripa att forumet besöks av fler än du & pellefant & att andra, som jag tex, kanske vill ha lite mer info än vad som gavs i dina svar som var som hämtade ur en chat på Lunarstorm eller liknande.
Bire skrev:
Antagligen HUR DU SÅG DET AVSNITTET!?!?!?
Var det på DVD, video, tv, Divx eller bio kanske?Jag är själv sugen att se skiten & ville kanske veta om det sänds på nån kanal!
Varför tror du att jag tjatar på dig?
Kan det bero på att jag i mitt andra inlägg ber om ett svar som är lite mer exakt än ditt första & dessutom ett svar som kanske kan ge mig info om hur jag skall gå till väga, legalt, för att få se skiten?
kanske vill ha lite mer info än vad som gavs i dina svar som var som hämtade ur en chat på Lunarstorm eller liknande.
Bire vad f-n är du ute efter ?
Tycker du börjar gå för långt med ditt tjatande!
Berättade ju bara om hur kul det var att se "The Young Ones", samt att jag inte såg det på TV!
Du är en riktigt dryg f-n i bland Bire x(
Jag ger upp... Det ÄR hopplöst att få dig att förstå hur ett forum funkar.
Ja, jag är en dryg fan i bland & det är jag mest när jag försöker skapa ordning i de forum jag modererar, men jag tänker inte välja en silkeslen linje bara för att folk tycker att jag är dryg, det är bara för er att acceptera.
Bire...*suck*
goldy skrev:
Men snälla nån,,,nu får du ju lägga av!
Om jag får frågan:
Vilken kanal?Och jag svarar :
goldy kanalen datorn!Så kan väl vem som helst FATTA att jag inte såg det på tv!!
Fattade du Pellefant ?
Ja, jag tog för givet att det var ngt du såg på datorn. Men nu ska ni inte sätta igång igen bara för det. :)